برگزاری یازدهمین جلسه ارزیابی عملکرد شاخصهای کمی پست بانک ایران با حضور دکتر شیری مدیر عامل

برگزاری یازدهمین جلسه ارزیابی عملکرد شاخصهای کمی پست بانک ایران با حضور دکتر شیری مدیر عامل

نقدینه - یازدهمین جلسه ارزیابی عملکرد شاخص های کمی با حضور مدیر عامل ، معاونین ، مدیران امور و روسای مناطق و استان های پست بانک ایران در روز دوشنبه 4 اسفند ماه سالجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  در این جلسه ابتدا شاخص های اهداف کمی بهمن ماه بانک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، سپس مدیریت های شعب استان های اصفهان ، هرمزگان، کردستان، و قزوین سئوالات و نظرات خود را اعلام کردند.
   در ادامه جلسه مزبور معاونین مدیر عامل و مدیریت های امور ضمن پاسخ های لازم به موارد مطرح شده، به نکاتی که در روزهای پایانی سال لازم است هر یک از مدیریت های شعب استان و مناطق مورد توجه قرار دهند، پرداختند.
   در ادامه جلسه دکتر شیری ضمن اشاره به عملکرد مطلوب بانک در شاخص های کمی هدف گذاری شده، اعلام کرد:  با تلاش جمعی و در راستای برنامه تدوین شده بانک، منابع موثر پست بانک ایران در بهمن ماه سال جاری نسبت به ابتدای سال 71% رشد کرده است که این شاخص در صنعت بانکی در نوع خود یک رکورد جدید است. 
وی افزود : اغلب رشد منابع در بخش منابع ارزان قیمت بوده که بر شاخص های سودآوری بانک اثر مستقیم خواهد داشت.
      دکتر شیری ضمن مرور سایر شاخص ها کمی اعلام کرد: در پایان دی ماه امسال نسبت پایانه های فروش سود ده پست بانک ایران نسبت به ابتدای سال حدود 7 درصد افزایش داشته که این موضوع بیانگر توجه به خدمات الکترونیک و مدیریت مناسب این ابزار پرداخت در بانک است .
    وی عملکرد بانک در اعتبارسنجی و مدیریت مطالبات را مطلوب ارزیابی و اعلام کرد که با این روند مطابق برنامه نسبت مطالبات معوق پست بانک ایران در پایان سال به 5 درصد کاهش خواهد یافت و با تحقق این موضوع رکورد جدید در صنعت بانکداری رقم خواهد خورد.
     وی در پایان ضمن دعوت از همه همکاران جهت نهایی کردن برنامه های سال آتی، توجه به مدیریت بهینه نقدینگی، بانکداری الکترونیک و پاسخ به موقع به نیاز مشتریان بانک، اظهار داشت: مدیران و همکاران بانک با روحیه تعامل و همکاری شاخص های مالی و بانکی مثال زدنی را در پایان قرن 14 به یادگار بگذارند، که برای تحقق این مهم طرح ها و ابزارهای مناسبی نیز تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است

https://naghdineh.ir/page/66443/
لینک مطلب :
چاپ print version