تلاش بانک سپه برای حمایت از صنایع در شرایط کرونایی بیانگر حاکمیت تفکر مدیریت کلان‌نگر در این بانک است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تلاش بانک سپه برای حمایت از صنایع در شرایط کرونایی بیانگر حاکمیت تفکر مدیریت کلان‌نگر در این بانک است

نقدینه - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایطی که کرونا اقتصاد را متأثر کرده بود تلاش‌های     بانک سپه که نشأت گرفته از روح مدیریت کلان‌نگر و حرفه‌ای این مجموعه است باعث شد تا کمک‌های فراوانی به صنایع صورت گیرد.

  به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، اصغر سلیمی نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اقشار آسیب‌دیده از کرونا گفت: با شیوع کرونا خیلی از اصناف آسیب جدی دیدند و حتی برخی تعطیل شدند، در این میان برخی بانک‌ها ازجمله بانک سپه به‌موقع به داد این اصناف رسید و با پرداخت تسهیلات با شرایط خوب، گوشه‌ای از آسیب و مشکل آنان را برطرف کرد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات با درصد پایین به هنرمندان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و خیلی از صنوف دیگر ازجمله اقدامات بانک سپه در شرایط کرونایی بود. اصغر سلیمی یادآور شد؛ بانک سپه با حمایت و حضور در پروژه‌های کلان اقتصادی و عمرانی حامی آبادانی و توسعه کشور بوده، پروژه آب‌رسانی خلیج‌فارس به سیرجان ازجمله این طرح‌ها محسوب می‌گردد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک سپه همواره یکی از حامیان اصلی پروژه‌های کلان کشور بوده و جا دارد از مدیریت بانک تشکر کنم.  وی اظهارکرد؛ پرداخت تسهیلات به ایثارگران، پرداخت وام ازدواج، پرداخت وام به مددجویان      کمیته امداد و ده‌ها تسهیلات دیگر گوشه‌ای از اقدامات این بانک بوده و امیدوارم این حمایت‌ها از اقشار نیازمند و ضعیف استمرار داشته باشد.

https://naghdineh.ir/page/65162/
لینک مطلب :
چاپ print version