نوسان نرخ دلار در کانال ۲۵ هزار تومان

اول آذر۹۹،

نوسان نرخ دلار در کانال ۲۵ هزار تومان

نقدینه -   دلار امروز (شنبه اول آذر ۹۹) در صرافی‌های بانکی با حدود ۳۳۰ تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ( پنجشنبه ) به نرخ ۲۵ هزار و ۹۵۰تومان فروخته شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، ساعت ۱۴و ۴۵ دقیقه امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، قیمت خرید دلار ۲۴هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی آخرین روز کاری هفته قبل، معادل ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار  و  ۸۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت پنجشنبه هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۸۹۳ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲۹ هزار و ۲۲۸ تومان بود.

در سامانه سنا نیز در معاملات روز (پنجشنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۴هزار و ۹۷۹ تومان تومان معامله شد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی  پنجشنبه گذشته حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۲۹۹ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۸۰۰تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

https://naghdineh.ir/page/62364/
لینک مطلب :
چاپ print version