کاهش بیش از ۵۰۰ تومانی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی

کاهش بیش از ۵۰۰ تومانی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی

 نقدینه -  هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (چهارشنبه) ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد که کاهش ۵۳۰ تومانی را نسبت به روز معاملاتی گذشته نشان می‌دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، ساعت ۱۳ امروز (چهارشنبه)، صرافی‌های بانکی هر دلار را ۲۷ هزار و  ۹۰۰ تومان فروختند، اما صرافی ملی امروز قیمت خرید دلار و یورو (اسکناس) را از صفحه خود حذف و  نرخ فروش را اعلام کرد.

قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانکی ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان درج شد.

همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته (۶ آبان) هر یورو با قیمت میانگین ۳۳ هزار و ۳۵۷ تومان به فروش رسید و هر دلار با قیمت میانگین ۲۷ هزار و ۹۱۸ تومان فروخته شد.

علاوه براین در سامانه نیما طی روز کاری گذشته، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۳ هزار و ۲۷ تومان به فروش رسید و حواله دلار نیز قیمت میانگین ۲۶ هزار و ۸۷۳ تومان را ثبت کرد.

 نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.

به گزارش ایرنا، هفته‌های گذشته با تشدید نوسان ارزی و مدیریت عرضه و تقاضا توسط بانک مرکزی، قیمت ارز تا حدودی روند نزولی درپیش گرفت و اکنون نرخ فروش دلار در صرافی ها با کاهش نسبت به قیمت های پایانی دیروز ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت فروش یورو نیز با کاهش معادل ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد.

 برخلاف روزهای قبل، از امروز (چهارشنبه ۷ آبان) قیمت خرید دلار و یورو از سایت صرافی ملی حذف شد.

https://naghdineh.ir/page/61379/
لینک مطلب :
چاپ print version