سامانه پذیرش آنلاین شرکت ها در بورس تهران راه اندازی شد

سامانه پذیرش آنلاین شرکت ها در بورس تهران راه اندازی شد

 نقدینه - سامانه پذیرش آنلاین شرکت ها توسط بورس تهران با امکاناتی مانند دسترسی به تمامی فرآیند و فرم های پذیرش، پاسخ دهی آنلاین و.... راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  معاونت ناشران و اعضا شرکت بورس تهران اعلام کرد: با توجه به برنامه توسعه ای این بورس در حوزه پذیرش اوراق بهادار مبنی بر الکترونیکی کردن فرآیند پذیرش اوراق بهادار در بورس تهران، سامانه پذیرش راه اندازی شده است.

این سامانه در نشانی اینترنتی Listing.tse.ir با ارائه درخواست پذیرش شرکت به همراه قرارداد مشاور پذیرش و نامه معرفی نماینده توسط مشاور پذیرش در دسترس مشاور پذیرش قرار گرفته و با تکمیل مستندات پرونده پذیرش (مطابق ماده 25 دستورالعمل مربوط)، پرونده پذیرش شرکت در دستور کار هیات پذیرش قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه شرط لازم برای طرح موضوع در جلسه هیات پذیرش، تکمیل مدارک و مستندات اشاره شده در دستورالعمل پذیرش و بر اساس فرم‌های مصوب ذیربط است، کسری مدارک پرونده پذیرش هر شرکت بصورت آنلاین (استخراج شده از سامانه پذیرش) در تارنمای بورس تهران با عنوان شرکت های متقاضی پذیرش قرار داده شده که از فهرست ناشران و پذیرش بخش پرونده های پذیرش سهام نیز در دسترس است.

بورس تهران برنامه توسعه سامانه را با هدف سهولت بیشتر در کاربری، دسترسی کلیه شرکت‌های متقاضی به تمامی فرآیند و فرم های پذیرش، پاسخ دهی آنلاین به سؤالات کلیه کاربران (اعم از شرکت های متقاضی فعلی و بالقوه)، سؤالات احتمالی در فرآیند پذیرش و ... را در دستور کار دارد.

 
https://naghdineh.ir/page/61342/
لینک مطلب :
چاپ print version