۹۵ درصد تسهیلات پرداختی با نرخ کارمزد دو درصد است

مدیر اعتبارات بانک قرض‌الحسنه رسالت:

۹۵ درصد تسهیلات پرداختی با نرخ کارمزد دو درصد است

نقدینه -مدیر اعتبارات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: نرخ کارمزد تسهیلات این بانک بین صفر تا چهار درصد است که بیش از ۹۵ درصد تسهیلات با نرخ کارمزد دو درصد پرداخت می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، عزیزاله ایزدی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در  بانک قرض الحسنه رسالت افزود: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰درصد افزایش داشته ایم.

به گفته وی، از ابتدای  سال جاری تاکنون ۹۸ درصد تسهیلات این بانک به صورت غیرحضوری به مشتریان پرداخت شده است. ایزدی به شرایط دریافت تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد و گفت: بانک بر اساس عملکرد اعتباری متقاضی در بانک؛ توان اعتباردهی بانک و نتیجه اعتبارسنجی متقاضی در سامانه مرآت به مشتریان تسهیلات پرداخت می کند.

مدیر اعتبارات بانک قرض الحسنه رسالت افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات در صورت نداشتن سپرده قرض الحسنه جاری یا پس انداز در این بانک می توانند برای افتتاح حساب به سایت بانک به آدرس  www.rqbank.ir مراجعه کنند. همچنین بعداز افتتاح حساب  برای فرایند اعتبارسنجی نسبت به ثبت نام در سامانه مرآت اقدام و پس از تکمیل پرونده اعتبارسنجی و اخذ نتیجه در اینترنت بانک درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند.

ایزدی یادآورشد: متقاضیان می توانند جهت اطلاع از میزان برآورد تسهیلات خود به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنند.

https://naghdineh.ir/page/61009/
لینک مطلب :
چاپ print version