تعییر سامانه معاملاتی بورس تا ۳ ماه آینده

مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران اعلام کرد:

تعییر سامانه معاملاتی بورس تا ۳ ماه آینده

نقدینه -مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام اینکه سامانه معاملاتی بورس تا ۳ ماه آینده تغییر می‌کند و دیگر شاهد اختلالات جاری نخواهیم بود گفت: معاملات بعد ازظهر نیز حذف می شود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در خصوص تغییر زیرساخت سیستم معاملاتی بیان داشت: به دلیل فشار زیاد بر سامانه معاملاتی بورس تهران در حال پیاده سازی و اجرای راهکار فنی هستیم.

وی ادامه داد: این راهکار جدید از دید کاربر بیرونی قابل مشاهده نیست که دلیل آن هم این است که یک سری تفکیک هایی داخل سامانه معاملاتی انجام خواهد شد که کاربر بیرونی متوجه این تغییرات نمی شود و فقط به دلیل این که در سامانه معاملاتی بورس تهران، افزایش ظرفیت داشته باشیم، معاملات بر روی دو زیرساخت سخت افزاری مجزا انجام خواهند گرفت.

دهقان در ادامه توضیح داد: همانگونه که هم اکنون معاملات بورس تهران و فرابورس در دو زیر ساخت سخت افزاری مجزا انجام می شوند، با پیاده سازی این راهکار جدید، معاملات سامانه بورس تهران شامل دو زیر ساخت مجزا خواهد شد. وی ادامه داد: به این ترتیب نمادهای بورس تهران بین این دو زیرساخت تقسیم می شوند ولی از دید کابر هیچ چیز قابل مشاهده نیست.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در ادامه افزود: به احتمال زیاد با پیاده سازی این راهکار جدید، معاملاتی بعدازظهرها انجام نخواهد شد و ساعات معاملات به سیستم سابق باز می گردد. البته همه چیز بستگی به شرایط بازار خواهد داشت. وی در پایان گفت: اقدامات فنی این تغییرات زیرساختی در حال انجام است و به نظر می رسد تا دو الی سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

https://naghdineh.ir/page/57617/
لینک مطلب :
چاپ print version