واریز ماهانه مبالغ خُرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه

با طرح مهر آتیه نوین بانک مهر ایران ممکن شد؛

واریز ماهانه مبالغ خُرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه

نقدینه -در چارچوب طرح مهر آتیه نوین بانک مهر ایران می‌توانید به‌ صورت ماهانه یا سالانه مبلغی را پس‌انداز کنید و بر اساس آن تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، این بانک با هدف ایجاد اشتغال و ارزش‌آفرینی در راستای تأمین آتیه افراد اقدام به ارائه طرح مهر آتیه نوین کرده است. در این طرح متقاضیان می‌توانند با واریز مستمر به‌صورت ماهانه یا سالانه، نسبت به افزایش امتیاز میانگین خود در میان‌مدت و بلندمدت اقدام کنند.

مخاطبان این طرح عبارتند از:

* والدینی که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود پس‌انداز هدفمند انجام دهند.

* افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل بوده و قصد دارند در سال‌های آینده جهت راه‌اندازی کسب‌وکار، بودجه‌ای پس‌انداز کنند.

* کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد برنامه‌ریزی و تأمین هزینه‌ها و مخارج آتی خود و خانواده‌شان را برای یک پس‌انداز با انگیزه دارند.

شرایط بهره‌مندی از تسهیلات مهر آتیه نوین چیست؟

برای این طرح نیاز به افتتاح حساب پس‌انداز ویژه در طرح مهر آتیه نوین است. پس از این کار لازم است واریز مبالغ به‌صورت مستمر ماهانه یا سالانه انجام شود. این مبلغ بر حسب انتخاب مشتری می‌تواند در طول کل دوره ثابت بوده یا با افزایش سالانه همراه باشد.

حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتری ۱۰ سال است. برخورداری از تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه و بر حسب انتخاب مشتری امکان‌پذیر است و زمان بهره‌مندی از تسهیلات پایان سال سوم، پایان سال ششم یا پایان سال دهم است. گفتنی است نرخ کارمزد تسهیلات: ۴ درصد به‌ازای مانده هر سال است.

طرح مهر آتیه نوین چه مزایایی دارد؟

در طرح آتیه نوین بانک مهر ایران، مبلغ تسهیلات بیشتری در ازای واریزهای ماهانه و سالانه در مقایسه با تسهیلات پرداختی از سوی شرکت‌های بیمه موجود در بازار بابت بیمه‌های عمر به مشتری تعلق می‌گیرد. همچنین امکان پس‌انداز فرد در حساب و استفاده از آن در صورت لزوم در نظر گرفته شده است.

برای نمونه، در صورتی که مشتری خواهان شرکت در طرح و واریز مبلغ یک میلیون ریال در ابتدای هر ماه با افزایش ۱۰ درصدی در ابتدای هر سال باشد. در پایان طرح بر اساس میانگین ایجاد شده در پایان ۱۰ سال واریز از سوی مشتری، سقف مبلغ تقریبی که می‌تواند از تسهیلات بانک استفاده کند، به این صورت است: یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال با اقساط ۳۶ماهه یا ۷۳۰ میلیون ریال اقساط ۶۰ماهه.

نحوه واریز در این طرح قابل انعطاف و بر اساس شرایط مشتریان طراحی شده و می‌توانید با مراجعه با به صفحه طرح آتیه نوین در وب‌سایت بانک مهر ایران به نشانی www.qmb.ir از شرایط آن آگاه شوید.

https://naghdineh.ir/page/57427/
لینک مطلب :
چاپ print version