برگزاری جلسه بررسی مسائل ایثارگران شبکه بانکی کشور به میزبانی بانک ملی ایران

برگزاری جلسه بررسی مسائل ایثارگران شبکه بانکی کشور به میزبانی بانک ملی ایران

نقدینه -با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به ایثارگران، جلسه بررسی مسائل ایثارگران شبکه بانکی کشور با حضور مشاور رئیس کل بانک مرکزی در امور ایثارگران و جمعی از مشاوران مدیران عامل بانک های کشور در بانک ملی ایران برگزار شد.

 

به گزارش  پایگاه خبری نقدینه  ، شمس الله خدایی مهر مشاور رئیس کل بانک مرکزی در امور ایثارگران ضمن تقدیر از اقدامات به عمل آماده توسط شبکه بانکی در خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های آنها گفت:ایثارگران عزیز، حق بزرگی به گردن همه مردم ایران دارند و امنیت و پایداری امروز کشور مرهون از جان گذشتگی،ایثار  و زحمات آن هاست.

خدایی مهر ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی میان بانک های کشور برای ارائه خدمت به ایثارگران تاکید کرد:خدمت به ایثارگران و خانواده های آن ها افتخار است و در این راه از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

رضا خسروی رییس اداره کل امور ایثارگران و خانواده های شهدای بانک ملی ایران نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه امور ایثارگری اظهار کرد:بانک ملی ایران همواره اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات ایثارگران و خانواده های آن ها داشته و بررسی موضوعات مرتبط با آن ها از اولویت های هیات مدیره این بانک است.

 در این نشست مشاوران مدیران عامل بانک ها به طرح مسائل مربوطه پرداخته و نسبت با ایجاد هماهنگی بیشتر میان بانک ها برای رفع مشکلات ایثارگران و خانواده های آن ها تاکید کردند.

 

 
https://naghdineh.ir/page/55801/
لینک مطلب :
چاپ print version