کارفرمایانی که پیامک دریافت کرده اند به «کارا» مراجعه کنند

کارفرمایانی که پیامک دریافت کرده اند به «کارا» مراجعه کنند

نقدینه -  کارفرمایان و خویش‌فرمایانی که پیامک دریافت کرده اند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات خود به سامانه "کارا" مراجعه و فرایند ثبت‌نام را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا یکی از سیاستهای وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاهها و صیانت از نیروهای کار است و براین‌اساس 13 رسته شغلی شناسایی شده که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده‌اند و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش‌فرمایی هستند، می‌توانند از تسهیلات مذکور بهره‌مند شوند.

این کسب‌وکارها می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه کارا اقدام کنند.  وزارت کار یک میلیون واحد اقتصادی آسیب‌دیده از کرونا را که سه میلیون شاغل بیمه‌شده در آنها مشغول کار بوده‌اند شناسایی و با ارسال پیامک، آنها را مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا اعلام کرده است. در این پیامک اعلام شده کارفرمایان در صورت تمایل می‌توانند برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.

حامد شمس مدیر روابط عمومی وزارت تعاون  در توییتی نوشت: ‏کارفرمایان و خویش‌فرمایانی که پیامک تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا را دریافت کرده‌اند با ثبت نام در لینک Kara.mcls.gov.ir‬ از حمایت حداقل 12 میلیون تومانی بابت هر کارگر برخوردار خواهند شد.

کارفرمایانی که پیامک دریافت کرده اند به «کارا» مراجعه کنند
https://naghdineh.ir/page/54052/
لینک مطلب :
چاپ print version