مدل جدید بیمه امراض خاص با پوشش ٣٠ نوع بیماری

ازسوی بیمه سامان طراحی شد:

مدل جدید بیمه امراض خاص با پوشش ٣٠ نوع بیماری

نقدينه- مدیربیمه های زندگی بیمه سامان از طراحی مدل جدید بیمه امراض خاص برای پوشش 30 نوع بیماری و کسب مجوز راه اندازی محصول یونیت لینک خبرداد.

به گزارش پايگاه خبري نقدينه، الناز کیانی با اشاره به دستاوردهای این شرکت در زمینه پوشش بیمه های زندگی افزود: این شرکت از سال 1397 پوشش بیمه امراض خاص جدید شامل سی بیماری را با بهره گیری از دانش روز دنیا با مشاوره شرکت مونیخ ری که در عرصه بین الملل صاحب نام بوده و در عمده کشورهای دنیا فعالیت دارد ، راه اندازی نمود که با اقبال خوبی نیز روبه رو شد.

وی با بیان این که بیمه سامان به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در عرصه بیمه های زندگی است که سهم قابل توجهی از پرتفوی این شرکت به بیمه های عمر اختصاص یافته است، ادامه داد:این شرکت هم راستا با سیاست های کلان در عرصه فن آوری دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات نیز برنامه ریزی نموده است.

کیانی در تشریح بیشتر پوشش جدید امراض خاص گفت: پوشش امراض جدید بیمه سامان کاملترین پوشش امراض منضم به بیمه های عمر در کل کشور می باشد که با حق بیمه مطلوب و مناسب سن هر فرد ، هر شخص می تواند بسته به نیاز خود به این پوشش و مبلغی که در نظر دارد بابت این پوشش پرداخت نماید ، یکی از سه طرح پایه ، آسایش و ممتاز را انتخاب نموده و پوششی کامل داشته باشد .

به گفته وی سقف سرمایه این پوشش تا پنج میلیارد ریال و معادل سرمایه فوت می باشد و در طرح ممتاز تا سه بار جمعا تا سقف پانزده میلیارد ریال قابل پرداخت می باشد .

https://naghdineh.ir/page/52083/
لینک مطلب :
چاپ print version