برگزاری پویش هیچ جا خونه خود آدم نمیشه از سوی بانک ایران زمین

در راستای مبارزه با کرونا صورت گرفت:

برگزاری پویش هیچ جا خونه خود آدم نمیشه از سوی بانک ایران زمین

نقدینه- بانک ایران زمین، در راستای فعالیت‌ها و اقدامات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، اقدام به برگزاری پویش «هیچ‌جا خونه‌ی خودِ آدم نمیشه» کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، آمارهای رسمی حکایت از آن دارد که روند ابتلا به ویروس کرونا در ایران هنوز صعودی است و ماندن در خانه یکی از مهم‌ترین اصل‌ها در پیشگیری از ابتلای این بیماری است.
علاوه بر این ماندن در خانه به خصوص در ایام تعطیلات عید نوروز، اجتناب از رفتن به سفر و کاهش دید و بازدیدهای نوروزی زمینه‌ساز قطع زنجیزه ابتلا به ویروس کرونا نیز می‌شود.
مساله‌ای که هدف اصلی از برگزاری پویش «هیچ‌جا خونه‌ی خودِ آدم نمیشه» است.
برهمین اساس، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین درباره اهداف این پویش می‌گوید: یکی از اصول مهم در پیشگیری از این بیماری که حالا به مرحله همه‌گیری جهانی نیز رسیده است، همراهی و رعایت اصول پیشگیری از سوی گروه‌های مردمی است. همراهی که می‌تواند در صورت تحقق، چالش‌های اقتصادی بروز این بیماری را در شرایط کنونی کشور به حداقل برساند.
او می‌گوید: همه‌گیر شدن ویروس کرونا در ایران در صورت عدم رعایت و همراهی گروه‌های مردمی می‌تواند فجایع سختی را به کشور تحمیل کند و در این مقطع همه نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور باید برای مقابله با این بیماری و اثرات اجتماعی و اقتصادی همکاری کنند.
به گفته او، بانک ایران زمین و نظام بانکی ایران به دلیل پیوند محکم و نزدیک با گروه‌های اجتماعی یکی از بسترهای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم برای پیشگیری از این بیماری هستند و برگزاری این پویش اقدامی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک ایران زمین است.
در پویش «هیچ‌جا خونه‌ی خودِ آدم نمیشه» محتواهای آموزشی و اثرگذار در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا، ضرورت در خانه ماندن، چگونگی گذارن وقت ، برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات سودمند اقتصادی و اجتماعی در خانه و تشویق و جلب همکاری مردم برای ماندن و ایجاد محیطی جذاب و تاثیرگذار در خانه در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد.

همچنین ارائه بسته‌های پیشنهادی در حوزه گذران سودمند وقت در خانه نیز از اهداف این‌ پویش است

https://naghdineh.ir/page/51908/
لینک مطلب :
چاپ print version