رشد ۱۰ هزار واحدی بورس در آخرین روز معاملاتی سال ۹۸

رشد ۱۰ هزار واحدی بورس در آخرین روز معاملاتی سال ۹۸

نقدینه- شاخص بورس با رشد بیش از ۱۰هزار واحدی در آخرین روز معاملاتی سال ۹۸به ۵۱۲هزار و ۹۰۳واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های تالار شیشه ای در پایان داد و ستدهای امروز با رشد مواجه شدند.

رشد شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۰۴۷۳واحد رشد معادل ۲.۰۸درصد به ۵۱۲هزار و ۹۰۳واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۲۷۹۱واحد افزایش معادل ۲.۰۸درصد به ۱۳۶هزار و ۶۹۹واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۳۲۹۹واحد رشد معادل ۱.۹۰درصد به ۱۷۷هزار و ۸۳واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۲۱۹۴واحد افزایش، معادل ۱.۹۰درصد به ۱۱۷هزار و ۸۱۴واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۱۷۱۶واحد کاهش، معادل ۱.۸۳درصد به ۶۵۰هزار و ۳۴۸واحد، شاخص بازار اول با ۷۳۷۶واحد افزایش معادل ۲.۰۸درصد به ۳۶۲هزار ۷۲۳واحد و شاخص بازار دوم با ۲۲۳۵۴واحد رشد معادل ۲.۱۰درصد، به یک هزار و ۸۸واحد رسید.

 نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۷نماد « کگل با ۱۱۱۳واحد، رمپنا با ۵۰۵واحد، فولاد با ۴۸۵واحد، کچاد با ۴۸۵واحد، وبملت با ۴۳۶واحد، شتران با ۳۹۹واحد و ومعادن با ۳۷۸واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نوسان شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «کانه فلزی با ۶۵۹۰واحد صعود معادل ۵.۱۴درصد به ۱۲۴هزار و ۹۳۷واحد، ذغالسنگ با ۸۶۳واحد افزایش معادل ۴.۹۳درصد به ۱۸هزار ۱۳۳واحد، محصولات کاغذ ۷۴۶۸واحد رشد معادل ۴.۸۵درصد به ۱۵۸هزار و ۶۹۶واحد،    فنی مهندسی ۱۸۷واحد افزایش معادل ۴.۷۵درصد به ۱۵۸هزار و ۶۹۶واحد، سایر معادن با ۸۸۶۵واحد رشد، معادل ۴.۵۴درصد به ۱۹۵هزار و ۴۰۳واحد، حمل و نقل با ۷۴۱واحد افزایش معادل ۴.۳۰درصد به ۱۷هزار و ۹۷۵واحد، سایر مالی با ۴۵۳واحد رشد معادل ۴.۰۶درصد به ۱۱هزار و ۶۳۷واحد» رسید.

بیشترین افزایش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «دانا، کگل، شفا، غگرجی، شکلر، غشان و کسرام» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «تکنو، کالا، شنفت، بورس، سرود، کساوه و ختراک» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به گزارش ایبِنا، به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۷۹۶میلیون و ۲۱هزار نوبت معاملاتی، ۴میلیارد و ۸۳۷میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۴۴هزار و ۳۱میلیارد تومان در بورس معامله شد.

 

معاملات بورس در یک نگاه

https://naghdineh.ir/page/51825/
لینک مطلب :
چاپ print version