تمرکز بر ارائه خدمات غیر حضوری شرکت بیمه نوین در هفته آخر اسفند

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور

تمرکز بر ارائه خدمات غیر حضوری شرکت بیمه نوین در هفته آخر اسفند

 نقدینه- در پی تشدید شیوع ویروس کرونا، هفته آخر اسفند و ایام نوروز بخشی از خدمات شرکت بیمه نوین در سراسر کشور به صورت غیرحضوری به شهروندان و بیمه‌گذاران ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور حفاظت از سلامت کارکنان و شهروندان، این شرکت از روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور علاوه بر تامین نیاز‌های بهداشتی جهت رفاه حال مراجعین، کارکنان و نمایندگان خود، مبادرت به کاهش ساعات کاری، طی بخشنامه ای سراسری، در اجرای دورکاری برای بیش از نیمی از کارکنان تمامی مدیریت های ستادی و شعب خود نموده است.

در همین راستا و با توجه به اوج گرفتن شیوع این بیماری در روزهای اخیر و در هفته‌های آتی، مقرر شده است که تمامی واحدهای ستادی و شعب این شرکت امور مربوط به بیمه‌گذاران خود را به شکل دورکاری انجام داده و پاسخگویی به بیمه‌گذاران و مراجعان در هفته آخر اسفند و ایام کاری نوروز ٩٩ نیز بر همین اساس صورت می‌پذیرد.

خاطرنشان می کند طبق این تصمیم، نظر به عدم اعلام تعطیل عمومی در کشور و در نتیجه امکان مراجعه حضوری برخی افراد جهت امور مربوط به خسارت‌های اتومبیل، درمان و دیگر رشته‌ها، کارشناسان این شرکت در این واحدها به صورت بسیار محدود و در ساعات معینی از روز که طی اطلاعیه‌ای متعاقباً منتشر می‌شود، آماده پاسخگویی به بیمه‌گذاران خواهند بود.

همچنین با هدف ارائه خدامات جامع غیر حضوری به‌منظور تسهیل فرآیندهای صدور و یا تمدید بیمه‌نامه، هموطنان و بیمه‌گذاران گرامی این شرکت می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه اختصاصی الکترو بیمه نوین به آدرس http://www.e-bime.com جهت خرید، تمدید و یا استعلام آنلاین بیمه‌نامه های خود اقدام نمایند.

https://naghdineh.ir/page/51644/
لینک مطلب :
چاپ print version