سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل بانک ملی به استان همدان

سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل بانک ملی به استان همدان

نقدینه- وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل بانک ملی ایران که به منظور شرکت در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان به همدان سفر کرده اند، از شعبه مرکزی همدان نیز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان، دکتر دژپسند ضمن تقدیر از خدمات گسترده بانک های دولتی کشور به ویژه بانک ملی ایران گفت: امروز بانک های دولتی کشور در ارائه خدمات به مشتریان خود پیشرفت خوبی داشته اند که در این خصوص می توان به افتتاح حساب آنلاین و غیرحضوری در بانک ملی ایران اشاره کرد.

وی افزود در راستای حمایت از واحدهای اقتصادی، سقف اختیارات بانک های دولتی استان ها در اعطای تسهیلات افزایش می یابد و این تصمیم به زودی در بانک ملی ایران عملیاتی می شود.

دکتر حسین زاده نیز در این جلسه تأکید کرد؛ بانک ملی ایران با تمام قوا از فعالیت های صنعتی، تولیدی، خدماتی و عمرانی استان همدان که دارای طرح توجیهی مورد قبول بوده و در راستای رونق تولید باشند، حمایت می کند

در ادامه این سفر دکتر دژپسند و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل بانک ملی ایران و جمعی از مسئولان استان از شعبه مرکزی همدان بازدید نمودند.

https://naghdineh.ir/page/50843/
لینک مطلب :
چاپ print version