آغاز شمارش معکوس برای ملی شو 3

آغاز شمارش معکوس برای ملی شو 3

نقدینه- تا رونمايي از جديدترين و به روزترين محصولات بانکی بانک ملی ایران با هدف تحول در نظام بانکداری، فقط چند روز ديگر باقي است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، «ملی شو 3» رويدادي است که قرار است در آن خدمات تازه این بانک معرفی شود.

سامانه 60 "رمـز يكبـار مصـرف ملـي كـارت" ، بانــك آفيســر، دسـتگاه VTM، دسـتگاه CRS، ، ملـي فانـد، ملـي بـازار، ســكوك، ويــدئو بــام و روبـات آلفـا بخشی از محصولات و خدمات معرفی شده در دوره های قبل ملی شو است.

بانک‌ ملی ایران هر سال در رویداد «ملی شو» بعنوان پیشران نظام بانکی و با تکیه بر پشتوانه ی سابقه میراث ماندگار و هویت مردمی ، تلاش می کند با پذیرش ریسک ورود به عرصه های جدید و حرکت بر لبه ی فناوری های روز دنیا از جمله هوش مصنوعی، ربات ها و ... تجسمی از آینده بانکداری را به تصویر کشیده و خط شکن ورود به این عرصه ها باشد و راه را برای ورود سایر بانک ها هموار کند.

رمز دوم یکبار مصرف که در اولین «ملی شو» رونمایی شد، شاهدی بر این مدعاست؛ محصولی که دو سال بعد در نظام بانکی به یک الزام تبدیل شد‌.

بانک ملی ایران امسال با شعار " این نشان یک تحول ملی است " در رویداد ملی شو 3 نوید این را به مردم می دهد که درحوزه خدمات پرداخت با حرکت به سمت جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها ی دنیا آسایش بیشتر مشتریان را هدف قرار داده و محصولاتی را معرفی خواهد نمود که تجربه ای لذت بخش و منحصر به فرد از خدمات بانکی را در گروه های مختلف سنی دریافت نمایند.


https://naghdineh.ir/page/50271/
لینک مطلب :
چاپ print version