افزایش سرمایه 1.820 میلیارد ریالی بانک قرض الحسنه رسالت

هیات مدیره به مجمع فوق العاده پیشنهاد داد:

افزایش سرمایه 1.820 میلیارد ریالی بانک قرض الحسنه رسالت

نقدینه- هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت پیشنهاد خود را مبنی بر افزایش سرمایه این بانک خصوصی به مجمع عمومی فوق العاده ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت با نماد بورسی وسالت، با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب17 مهرماه 95 هیات مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) گزارش توجیهی خود را برای پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 500,000,000,000 ریال به مبلغ 2,320,000,000,000 ریال به مجمع فوق العاده ارائه داد.

این افزایش سرمایه با هدف اصلاح ساختار مالي، بهبود نسبت هاي مالي و خروج از شمول مفاد ماده 141 لايحه قانوني اصلاح قسمتي از قانون تجارت به استناد معافيت مالياتي مقرر در ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان توليدي و خدماتي کشور و حمايت از کالاي ايراني، از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي ها (طبقه زمين ها و ساختمان ها) خواهد بود که در روز 9 دی ماه سال جاری به تصویب هیات مدیره این بانک رسیده است.

بر این اساس، گزارش توجیهی افزایش سرمایه سالت، برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است و اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده خواهد بود.

https://naghdineh.ir/page/49883/
لینک مطلب :
چاپ print version