ارزش کل پرتفوی سهام عدالت به ۱۵۴۷ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش کل پرتفوی سهام عدالت به ۱۵۴۷ هزار میلیارد ریال رسید

نقدینه- ارزش روز ۴۹شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت در پی رشد شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام در حال حاضر به ۱۵۴۷هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت ۴۹شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۶۶هزار و ۳۶۳میلیارد ریال است که با توجه به تورم اقتصادی و در پی آن رشد شاخص و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه، ارزش روز پرتفوی بیش از ۴۹میلیون مشمول سهام عدالت افزایش یافته و در حال حاضر به ۱۵۴۷هزار و ۸۸۸میلیارد ریال رسیده است.

بر این اساس نگاهی به پرتفوی سهام عدالت نشان می‌دهد از ۴۹شرکت حاضر در این سبد تعداد ۳۵شرکت بورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۲۷هزار و ۸۲۵میلیارد ریال می‌باشد و ارزش روز آنها به ۱۵۰۹هزار و ۳۵۰میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش ایبنا، به علاوه اینکه در این پرتفوی، ۱۴شرکت غیربورسی نیز حضور دارند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۳۸هزار و ۵۳۸میلیارد ریال و ارزش روز آنها همین مبلغ برآورد شده است. گفتنی است، بیشترین افزایشی که ارزش کل پرتفوی سهام عدالت از سال ۸۵ (که طرح توزیع سهام عدالت در کشور اجرایی شده است) تاکنون داشته، مبلغ ۱۶۲۷هزار و ۴۸۲میلیارد ریال و مهرماه امسال بوده است

https://naghdineh.ir/page/49386/
لینک مطلب :
چاپ print version