سهم 18 درصدی بانک سپه پس از ادغام در بازار پولی کشور

چقازردی تبیین کرد

سهم 18 درصدی بانک سپه پس از ادغام در بازار پولی کشور

نقدینه- مدیرعامل بانک سپه گفت: بعد از ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، حدود 18 درصد بازار پول کشور در اختیار این بانک قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمدکاظم چقازردی در نخستین گردهمایی مدیران ارشد بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح و بانک سپه ضمن بیان مطلب فوق، افزود: کارکنان بانک سپه و بانک‌های ادغامی منسجم و همدل فرآیندهای ادغام را به شکل مطلوب و مورد تأیید مسئولان محترم عالی نظام و در چارچوب برنامه عملیاتی مربوط انجام می‌دهند.

نگاه مسئولان عالی نظام و مردم به موضوع ادغام بانک‌ها

وی هدف از ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه را از منظر حرفه‌ای، کمک به اصلاح ساختار نظام بانکی کشور خواند و افزود: به دلیل اهمیت و ابعاد گسترده این ادغام، مدیران و کارکنان شش بانک در معرض قضاوت تمامی مسئولان نظام و مردم هستند، بنابراین باید فرآیندهای ادغام صحیح و اطمینان‌بخش عملیاتی و اجرا شوند که به بحمدالله تاکنون نیز این‌چنین بوده است.

چقازردی افزود: این بانک به موضوع ادغام از بعد نیروی انسانی نگاه پیوندی دارد و باید انسجام، همدلی و تشریک‌مساعی بین آحاد مدیران و کارکنان بانک سپه و بانک‌های ادغامی در اقصی نقاط کشور به‌طور روزافزون افزایش یابد

https://naghdineh.ir/page/49373/
لینک مطلب :
چاپ print version