نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت

نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت

نقدینه- بانک مرکزی نرخ ۴۷ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ارز مانند یورو کاهش و قیمت ۲۶واحد پولی دیگر مانند پوند افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۴ارز دیگر نیز ثابت ماند.

 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه شانزدهم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه ۴۲هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز با ۶۷ریال افزایش نسبت به روز پنج شنبه ۵۵هزار و ۱۴۸ریال و هر یورو نیز با ۱۰۲ریال کاهش نسبت به روز پنج شنبه ۴۶هزار و ۴۴۷ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲هزار و ۴۰۱ریال، کرون سوئد ۴هزار و ۴۲۲ریال، کرون نروژ ۴هزار و ۶۰۲ریال، کرون دانمارک ۶هزار و ۲۱۶ریال، روپیه هند ۵۹۰ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱هزار و ۴۳۷ریال، دینار کویت ۱۳۸هزار و ۳۴۳ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷هزار و ۱۳۲ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸هزار و ۶۷۹ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵هزار و ۳۶۵ریال، ریال عمان ۱۰۹هزار و ۲۳۴ریال و دلار کانادا ۳۱هزار ۶۹۱ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷هزار و ۵۶۸ریال، راند آفریقای جنوبی ۲هزار و ۸۷۲ریال، لیر ترکیه ۷هزار و ۲۷۳ریال، روبل روسیه ۶۶۰ریال، ریال قطر ۱۱هزار و ۵۳۹ریال، یکصد دینار عراق ۳هزار و ۵۲۹ریال، لیر سوریه ۸۲ریال، دلار استرالیا ۲۸هزار و ۷۲۵ریال، ریال سعودی ۱۱هزار و ۲۰۰ریال، دینار بحرین ۱۱۱هزار و ۷۰۳ریال، دلار سنگاپور ۳۰هزار و ۸۷۰ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹هزار و ۵۳۵ریال، ده روپیه سریلانکا ۲هزار و ۳۱۸ریال، کیات میانمار ۲۸ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶هزار و ۶۴۶ریال تعیین شد.

به گزارش ایبِنا، همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸هزار و ۸۷۸ریال، دینار لیبی ۳۰هزار و ۸ریال، یوان چین ۵هزار و ۹۷۰ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸هزار و ۳۶۱ریال، رینگیت مالزی ۱۰هزار و ۱۰۵ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵هزار و ۴۰۹ریال، دینار اردن ۵۹هزار و ۲۳۹ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰هزار و ۹۰۸ریال، لاری گرجستان ۱۴هزار و ۲۴۸ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲هزار و ۹۹۵ریال، افغانی افغانستان ۵۳۴۵ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹هزار و ۹۰۵ریال، منات آذربایجان ۲۴هزار و ۷۰۷ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲هزار و ۷۰۲ریال، سومونی تاجیکستان ۴هزار و ۳۳۹ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴هزار و ۲۰۶ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

 

https://naghdineh.ir/page/49160/
لینک مطلب :
چاپ print version