بانک‌پاسارگاد 3 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کشور اهدا کرد

به مناسبت هفته کتاب

بانک‌پاسارگاد 3 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کشور اهدا کرد

نقدینه- بانک‌پاسارگاد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، 3 هزار جلد کتاب به 14کتابخانه و 3 مدرسه در استان‌های مختلف کشور اهداء کرد

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، این بانک در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، تعداد 3 هزار جلد کتاب با موضوعات علمی، فرهنگی، تاریخی، مذهبی و ... به 14 کتابخانه و 3 مدرسه در استانهای اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، آذربایجانشرقی، البرز، خراسانرضوی و سیستان و بلوچستان اهداء کرد.

بر اساس این خبر، بانکپاسارگاد پیش از این و در جهت انجام رسالتهای اجتماعی خود، برای کمک به ارتقای سطح دانش و توسعهی زیرساختهای رشد و پیشرفت کشور، اقدام به ساخت این 14کتابخانه در مناطق کمتر توسعه یافتهی کشور کردهاست. همچنین این بانک به منظور برخورداری اقشار مختلف کشور از امکانات تحصیلی و علمی آموزشی، تاکنون 6 مدرسه در نقاط محروم و آسیبدیدهی کشور ساخته و در حال ساخت 20 مدرسه، در مناطق سیلزده در استانهای لرستان، خوزستان و گلستان است.

بانک پاسارگاد، این اقدامات مسئولانه را با هدف مشارکت در ایجاد زیرساختهای مناسب برای آگاهیبخشی و توانمندسازی فرزندان مستعد ایراناسلامی به انجام میرساند و توسعهی علم و فرهنگ را، پشتیبان رشد و پیشرفت همهجانبه و توسعهی پایدار کشور میداند.

 

https://naghdineh.ir/page/48723/
لینک مطلب :
چاپ print version