امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعت

امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعت

نقدینه- رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک بیان داشت: متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیک بزودی می‌توانند به جای چند روز در چند ساعت نماد خود را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، علی رهبری افزود: فرآیند صدور نماد اعتماد الکترونیک پیش از این کارشناس محور بود و کارشناسان بعد از نوبت دهی مدارک، مجوزهایی را که صاحب سایت باید تهیه می‌کرد، مشخص کرده و متقاضی با اسکن مدارک و ارسال آن و تطبیق مدارک ازجانب کارشناسان امکان فعالیت پیدا می‌کردند.

وی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: طرحی در دست اجراست که این فرآیند به صورت کاملا سیستمی اجرا شود تا متقاضی برای دریافت نماد الکترونیک زمان کمتری را از دست بدهد.

رهبری افزود: قرار است تا از این پس سیستم به صورت خودکار (اتوماتیک) اسنادی را که برای فعالیت در فضای مجازی در هر دسته‌ای باید ارائه شود به متقاضی اعلام کند و متقاضی پس از بارگذاری این مدارک و تطبیق در عرض دو تا سه ساعت نمادی را که باید ۳تا ۴روز برای دریافت آن زمان می‌گذاشت دریافت کند.

وی گفت: به این ترتیب متقاضیان زمان کمتری را برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک از دست خواهند داد و می‌توانند وقت بیشتری برای انجام فعالیت اقتصادی خود داشته باشند.


https://naghdineh.ir/page/48342/
لینک مطلب :
چاپ print version