فراخوان ارسال مقاله ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

فراخوان ارسال مقاله ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

نقدینه- علاقه‌مندان به شرکت در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد فناوری اطلاعات، می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام آذرماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، استادان، پژوهشگران و دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند مقاله خود را به دبیرخانه همایش به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، شماره ۲۴ یا به رایانامه hamayesh@kins.irارسال کنند.

 زینب حمید‌ی‌فر درباره زیرمحورهای همایش امسال گفت: علاقهمندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقاله‌های خود را با موضوع‌های مدیریت ریسک‌های عملیاتی با محوریت فناوری اطلاعات؛ نقش فناوری اطلاعات در کاهش تخلف و تقلب؛ نقش استارتاپ‌ها در فرایندهای بیمه‌گری؛ نقش فناوری‌های جدید (بلاک چین و رگ‌تک، IOTو ...)؛ زیرساخت‌ها و سیستم‌های مدیریت اطلاعات؛ تهدیدات هکرها و حملات سایبری و امنیت داده و اطلاعات؛ فین‌تک و اینشورتک‌ها؛ نوآوری در محصولات و خدمات بیمه، الزامات و چالش‌ها؛ نقش فناوری اطلاعات در نظارت؛ فناوری اطلاعات و توسعه بازار بیمه، چالش‌ها، فرصت‌ها؛ فناوری اطلاعات و حفظ حریم خصوصی اطلاعات افراد ارایه دهند.  

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این همایش می‌توانند تجربیات خود را در حوزه فناوری اطلاعات و چالش‌ها و آسیب‌های فناوری در وضعیت موجود صنعت بیمه ارایه دهند، افزود: هنرمندان نیز با ارایه اینفوگرافی با محوریت موضوع‌های ذکر شده می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

دبیر ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با اشاره به اینکه این همایش بیست‌ودوم دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی به همت شرکت بیمه کوثر برگزار می‌‌‌شود، خاطرنشان‌کرد: در مراسم اختتامیه این همایش از نویسندگان منتخب تقدیر و به‌رسم یادبود تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود. همچنین، مقالات برتر همایش در سایت مرجع دانش (CIVILICA) نمایه‌سازی می‌شود

https://naghdineh.ir/page/47597/
لینک مطلب :
چاپ print version