دستور ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی

دستور ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی

نقدینه- مدیرعامل بانک ملی ایران برای حل مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی، دستور ویژه صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمدرضا حسین زاده که امروز در جمع صنعت گران، استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این استان حضور داشت با بیان این که خراسان رضوی یکی از استان های پیشرو در حوزه تولید است، گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نامگذاری فرمودند و ما باید از همه ظرفیت های برای تحقق این شعار استفاده کنیم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک این استان در کشور و منطقه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالان اقتصادی خراسان رضوی تعامل خوبی با بانک ملی ایران دارند و میزان معوقات بانکی ما در این استان بسیار پایین است که این نشان دهنده خوش حسابی مردم این استان است.

حسین زاده این روند را باعث دلگرمی کارکنان بانک ملی ایران خواند و تأکید کرد؛ چنین فرایندی به پرداخت تسهیلات بیشتر به فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه ها در راستای رونق تولید خواهد انجامید.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به این که نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران همواره حامی تولید، ایجاد اشتغال و صادرات کشور است، اظهار کرد: طبیعی است که در این مسیر ممکن است مشکلاتی هم بروز کند، اما من برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان دستور ویژه صادر کرده ام.

حسین زاده همچنین با تقدیر از خدمات کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی تأکید کرد: نوع خدمت رسانی بانک ملی ایران در استان باعث رضایت فعالان اقتصادی شده و از این رو اختیارات بیشتری به مدیران استان تفویض خواهد شد تا پروژه های این استان با سرعت بیشتری پیش بروند.

در این جلسه، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران در استان خراسان رضوی، به افزایش نرخ بیکاری در این استان اشاره کرد و گفت: قطعاً حل این مسئله به همکاری بانک ها نیاز دارد. وی افزود، با توجه به حضور بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در مشهد و حضور زائران فراوان در این استان، خدمت به مشهد، خدمت به همه ایران است.

 سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که در جلسه با مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران، تصمیمات خوبی برای کمک به رونق اقتصادی استان اتخاذ شد، ابراز امیدواری کرد که با تفویض اختیارات بیشتر به استان، رونق تولید در این استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی و کارشناسان حوزه های استارت آپی نیز در این جلسه ضمن بیان دغدغه های و مشکلات خود، بر لزوم حمایت نظام بانکی از اقدامات توسعه محور تأکید کردند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین در نشست دیگری که با حضور جمعی از اصناف و بازاریان استان خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن استماع صحبت ها و مشکلات حاضران، بر حمایت هر چه بیشتر از اصناف و بازاریان این استان تأکید کرد و به مسائل مطرح شده آنها پاسخ داد.

در این نشست ها که عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، یزدان پناه مدیر امور مجلس، معقول مدیر امور شعب منطقه ۲و واقفی رئیس اداره کل تحقیقات بانک نیز در آن حضور داشتند، محمود شایان عضو هیأت مدیره، محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری و حسن مونسان رئیس اداره امور شعب خراسان رضوی بانک ملی ایران؛ پس از ارایه مطالبی، به سوالات و مسائل حاضران پاسخ دادند

https://naghdineh.ir/page/47455/
لینک مطلب :
چاپ print version