بانک صادرات ایران از تراز منفی خود کاست

بانک صادرات ایران از تراز منفی خود کاست

نقدینه- بانک صادرات ایران در حالی عملکرد مرداد ماه خود را منتشر کرد، که تراز عملیاتی بانک در مرداد ماه و ۵ماهه اول سال در مسیر رو به پیشرفت قرار گرفته و کم‌کم، از شدت عملکرد منفی بانک کاسته شده و می‌توان امیدوار به مثبت شدن تراز عملیاتی در نیمه دوم سال بود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانک صادرات ایران در حالی عملکرد مردادماه خود را منتشر کرد، که تراز عملیاتی بانک در مردادماه و ٥ ماهه اول سال ٩٨، در مسیر رو به پیشرفت قرار گرفته و کم‌کم، از شدت عملکرد منفی بانک کاسته شده و می‌توان امیدوار به مثبت شدن تراز عملیاتی در نیمه دوم سال بود.

تراز عملیاتی بانک در ٥ ماهه منفی ٩٩٧ میلیارد تومان می‌باشد؛ در حالی که در دوره مشابه سال قبل بانک با زیان عملیاتی بسیار سنگینی همراه بوده است.

بانک در ٥ ماهه سال ٩٧ با تراز عملیاتی منفی ١٧٤٣ میلیاردی مواجه بوده و این امر در قیاس با سال جاری نشان می‌دهد تراز عملیاتی بهبود خوبی یافته و می‌توان به مثبت شدن این تراز در سال جاری امیدوار باشیم.

به گزارش بورس۲۴، در نهایت بانک در نیمه دوم سال با افزایش سود سرمایه‌گذاری‌ها و درآمدهای غیرمشاع از یک سو و کاهش شدید تراز منفی عملیاتی خود از سوی دیگر، می‌تواند گزارش‌های خوبی را روانه بازار نموده و این گزارش‌ها زمینه حرکت و رشد قیمتی سهام بانک خواهد شد.

https://naghdineh.ir/page/46878/
لینک مطلب :
چاپ print version