کاهش فساد اقتصادی با استقرار بانکداری الکترونیک

در گفت وگو با عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح شد

کاهش فساد اقتصادی با استقرار بانکداری الکترونیک

نقدینه- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بانکداری الکترونیک ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته است، گفت: فراهم ساختن زیرساخت‌ها با هدف توسعه هر چه بیشتر بانکداری الکترونیک لازم است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمد خدابخشی با تاکید بر ضرورت استقرار دولت الکترونیک در همه بخش‌ها، گفت: خوشبختانه با همراهی شبکه بانکی در این حوزه بسیاری از هزینه‌ها کاهش یافته است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانکداری الکترونیک ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته است، افزود: فراهم ساختن زیرساخت‌ها با هدف توسعه هر چه بیشتر بانکداری الکترونیک لازم است.

وی با تاکید بر اینکه الکترونیکی شدن امور باید علاوه بر شبکه بانکی در سایر حوزه‌ها نیز دنبال شود، تصریح کرد: با الکترونیکی شدن امور و خارج شدن کارها از دست انسان بسیاری از مفاسد اقتصادی احتمالی رخ نخواهد داد.

خدابخشی با بیان اینکه افزایش کارایی و بهره‌وری بانکداری الکترونیک به نسبت شرایط قبل ثابت شده است، گفت: وقتی ارتباط ارباب رجوع با دستگاه خدمات رسان بیشتر شود دیگر فساد اداری رخ نخواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه باید به سمت استفاده هر چه بیشتر از تکنولوژی روز حرکت کنیم، افزود: شبکه بانکی در بهره مندی از تکنولوژی پیشگام بوده و امید است این رویه ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجلس از نوآوری ها در مباحث پولی و بانکی کشور حمایت می کند در گفتگو با ایبِنا گفت: استفاده از تجربیات موفق بانک‌ها در کشورهای دیگر می‌تواند به بهبود وضعیت بانکداری کمک کند.


https://naghdineh.ir/page/46615/
لینک مطلب :
چاپ print version