بانک‌پاسارگاد بیش از 18 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا کرد

بانک‌پاسارگاد بیش از 18 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا کرد

 نقدینه- بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصادی و تولیدی کشور و افزایش اشتغال‌زایی، از آذر سال 1396 تا مرداد سال جاری، بیش از 4هزار فقره تسهیلات ارزان‌قیمت به مشتریان اعطا کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، ارایه تسهیلات ارزان‌قیمت در بانک‌پاسارگاد در قالب بسته‌ی حمایتی، مورد استقبال مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی، تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و فعالان اقتصادی قرار گرفته‌است. به‌طوریکه این بانک از آذر سال 1396 تا مرداد سال جاری، بیش از 18 هزار میلیارد ریال در قالب 4 هزار و 75 پرونده پرداخت کرده‌است.

بر اساس این خبر، در طرح اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، مشتریان بانک‌پاسارگاد اعم از حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به میزان اعتبار بانکی خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ سود دلخواه تسهیلات دریافت کنند.

در این طرح، میزان تعامل و مراوده مالی مشتری با بانک بر امتیاز کسب شده مؤثر بوده و در عمل میزان بهره‌مندی ازتسهیلات ارزان‌قیمت با عملکرد مشتری ارتباط مستقیم دارد. تنوع در نرخ تسهیلات (9 تا 18درصد)، عدم نیاز به مسدودی سپرده، نحوه بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری و عدم محدودیت در مبلغ تسهیلات اعطایی از ویژگی‌های طرح تسهیلات ارزان‌قیمت هستند.

گفتنی است اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، گشایش اعتباراسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی سه نوع از خدمات بانک‌پاسارگاد هستند که در کنار سایر خدمات و محصولات بانک، به‌منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال‌آفرینی ارایه می‌شوند.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد به شعبه‌های بانک‌ در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

 

https://naghdineh.ir/page/46603/
لینک مطلب :
چاپ print version