سیستم بانکی کشور، مطمئن و قابل اعتماد است

امام جمعه اهل سنت زاهدان:

سیستم بانکی کشور، مطمئن و قابل اعتماد است

​نقدینه- امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: سيستم بانکي کشور به خصوص بانک صادرات ایران، از يک وضعیت مطمئن و قابل اعتماد در بین اقشار مختلف جامعه برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در دیدار با مدیرشعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان با اشاره به بافت فرهنگی و مذهبی این استان افزود: بانک صادرات ایران با تلاش مدیران و کارکنان خود و با ارائه خدمات مطلوب، موفق به جلب اعتماد مردم به خصوص اهل سنت استان شده و در بین اقشار مختلف جامعه و عزیزان اهل سنت، بانکی مطمئن و قابل اعتماد است. بنابراین، مدیران بانک باید از این اعتماد بهره برده و در راستای توسعه اقتصادی، آبادانی و رفاه مردم و استان تلاش کنند.

مولوی عبدالحمید ضمن قدردانی و تشکر از بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک مردمی، حمایت از قشر بی‌بضاعت جامعه را از مصادیق شرعی دین مبین اسلام دانست و خواستار پرداخت تسهیلات بانکی با نرخ کم به مردم نیازمند استان شد.

مدیر شعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار، با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و عملکرد بانک در بخش‌های مختلف از جمله پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و ارائه خدمات نوین بانکی گفت: این بانک آمادگی دارد ضمن ارائه انواع خدمات مالی، بانکی و وام‌های قرض‌الحسنه به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، در جهت توسعه و آبادانی آن تلاش کند.

حمیدرضا پاکدل ضمن اشاره به ارتباط راهبردی و خوب مدیران بانک صادرات ایران با مقامات عالی‌رتبه مذهبی استان، اظهار کرد: بانک صادرات ایران برخاسته از دل مردم، حمایت مادی و معنوی از قشر بی‌بضاعت جامعه را سرلوحه امور خویش قرار داده است.


https://naghdineh.ir/page/44799/
لینک مطلب :
چاپ print version