ساماندهی شعب ارزی بانک توسعه تعاون

ساماندهی شعب ارزی بانک توسعه تعاون

نقدینه- مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به خدمات ویژه بانک به تعاونی‌های تولیدی در راستای حمایت از تولید داخلی، از آمادگی برای انتقال وجوه ارزی مورد نیاز تعاونگران و واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزاش پایگاه خبری نقدینه، حجت اله مهدیان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی تولیدی، ایجاد تعاونی‌های تامین و توزیع را در کاهش هزینه‌های و ایجاد چرخه کارآمد در اقتصاد حائز اهمیت دانست و گفت: بانک توسعه تعاون جهت برآورد و تامین نیازهای مالی و بانکی تعاونی‌ها محصولات و خدمات متنوع اعتباری طراحی و اجرا نموده است.

مهدیان ادامه داد: ماموریت بانک توسعه تعاون همگامی و همراهی تعاونگران در چرخه‌های کلان اقتصادی است و در برهه کنونی که حمایت از واحدهای تولیدی به‌ عنوان راهبرد محوری اقتصاد مطرح است این بانک با ارائه خدمات متنوع تسهیلاتی را در قالب خرید دین، تامین سرمایه در گردش و سایر عقود مرتبط، در مسیر رونق تولید پرداخت می‌نماید.

وی ساماندهی شعب ارزی را با هدف افزایش کیفیت خدمات ارزی، از مهم‌ترین برنامه‌های جاری بانک عنوان نمود و در این رابطه اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به رویکردی که در حوزه خدمات ارزی حاکم است آمادگی کاملی برای انتقال وجوه ارزی مورد نیاز تعاونگران و واحدهای تولیدی در بانک وجود دارد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به مصوبات اخیر دولت و مجلس برای افزایش سرمایه این بانک، اینگونه اقدامات را در راستای تقویت توان تسهیلاتی و خدماتی بانک به تعاونگران مناسب دانست و در همین رابطه گفت: بانک توسعه تعاون در دو سال اخیر جهش فوق‌العاده‌ای در پرداخت تسهیلات به تعاونگران و واحدهای اقتصادی داشته به‌ گونه‌ای که دوسوم تسهیلات پرداختی در طول ده سال فعالیت بانک، در طی این سه سال اخیر بوده است.

وی افزود: در پرداخت تسهیلات حداکثر تعامل، سهل گیری و همکاری با تعاونگران و اتحادیه‌های تعاونی لحاظ می‌شود و متناسب با اهلیت این مشتریان در هنگام اخذ وثایق نهایت همکاری معمول می شود.

گفتنی است، فتاحی عضو هیات‌مدیره بانک نیز در ادامه جلسه با اشاره به خدمات ارزنده بانک به واحدهای فعال در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری گفت: در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری خدمات ویژه‌ای به واحدهای تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری ارائه شد و در ذیل تفاهم‌نامه منعقده با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز متقاضیان می‌توانند از خدمات متنوع بانک در این حوزه بهره‌مند گردند.

همچنین در ادامه مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی تولیدی گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه ارائه نمودند و نقطه نظرات، پیشنهادات و نیازهای خود را نیز در حوزه بانکی مطرح نمودند.

شایان‌ ذکر است در این جلسه البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، هاتفی مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی، شیخ حسینی مدیر امور شعب استان تهران و بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک نیز حضور داشتند

https://naghdineh.ir/page/44546/
لینک مطلب :
چاپ print version