بیمه نوین چک وام ۶ میلیارد ریالی را به دارنده بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تقدیم کرد

بیمه نوین چک وام ۶ میلیارد ریالی را به دارنده بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تقدیم کرد

نقدینه- شرکت بیمه نوین، ۶میلیارد ریال وام به دارنده بیمه‌نامه عمر و سرمایه گذاری خود در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، این شرکت در راستای تکریم مشتری و پاسخ سریع به نیازهای بیمه‌¬گذاران، ظرف مدت یک روز مبلغ ۶میلیارد ریال وام به یکی از دارندگان بیمههای عمر و سرمایهگذاری خود در شهر تبریز پرداخت کرد.

بر اساس اعلام رئیس شعبه تبریز، یکی از بیمه‌¬شدگان بیمههای عمر و سرمایهگذاری این شعبه طی هفتههای گذشته درخواست دریافت مبلغ ۶میلیارد ریال وام از محل اندوخته بیمه‌¬نامه خود را ارائه کرد که این مبلغ تا پایان همان روز به وی پرداخت شد.

یکی از ویژگی¬های بیمه عمر و سرمایهگذاری، امکان دریافت وام بدون ضامن بعد از سپری شدن ۲سال از صدور این بیمه‌نامه و تا ۹۰درصد ارزش بازخرید است. این مزیت به بیمه¬گذار بیمه عمر و سرمایه گذاری این امکان را میدهد که قبل از سر رسید بیمه‌نامه خود و در زمانی که احتیاج به استفاده از اندوخته مالی بیمه‌نامه خود دارد، بدون نیاز به بازخرید و محروم شدن از پوشش‌¬های آتی آن، مبلغ مورد نیاز را به صورت وام دریافت کند.

همچنین بیمه نوین، در چند سال گذشته علاوه بر پوشش‌¬های معمول بیمههای عمر و سرمایهگذاری، مزیتهای منحصر به فردی نیز در این بیمه‌نامه برای مشتریان خود ایجاد کرده است که یکی از آنها طرح شایگان است. در طرح شایگان، بیمه‌شدگان بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری می‌¬توانند با توجه به جمع حق بیمه پرداختی خود، از پوشش بیمه درمان تکمیلی با نرخ و شرایط ویژه بهره‌مند شوند.

https://naghdineh.ir/page/43348/
لینک مطلب :
چاپ print version