متن نامه موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) به بانک مرکزی منتشر شد!

متن نامه موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) به بانک مرکزی منتشر شد!

نقدینه- در انتهای نامه ذکر شده است: امیدواریم مسئولین بانک هر چه زودتر پاسخ رسمی نامه موسسه را تهیه و ارسال نمایند. اعلام می داریم در صورت خودداری بانک از تصحیح اشتباه خود داری بانک از تصحیح اشتباه خود، موضوع را از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری خواهیم کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، این سایت در مورخه 18 اردیبهشت 1397 اقدام به تهیه و انتشار مطلبی تحت عنوان یک مؤسسه خیریه بیش از ۶.۶میلیون دلار ۴۲۰۰تومانی و ۲.۲میلیون یورو دولتی دریافت کرده است/ این خیریه متعلق به کیست؟ نمود. در آن مطلب اشاره شد که نام این خیریه در فهرست ارزبگیران دولتی مشاهده می شود. در انتهای مطلب نیز اطلاعیه مورخه 18 اردیبهشت 1398 این خیریه آمده بود که در آن اطلاعیه ذکر شده بود که این خیریه طی 10 سال گذشته هیچ گونه ارزی از بانک مرکزی و سایر بانک های دولتی دریافت نکرده است و اصولا موسسه سال هاست که کارت بازرگانی ندارد و بنابراین نمی توانسته اقدام به ثبت سفارش و دریافت ارز نماید.

دوباره موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) در مورخه 21 اردیبهشت 1398 اطلاعیه دیگری را صادر نموده است. در این اطلاعیه، به متن نامه ارسالی برای بانک مرکزی اشاره شده است. در متن آن نامه ذکر شده است:

ضمن تشکر و قدردانی از اقدام شایسته بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در انتشار فهرست اسامی دریافت کنندگان ارز 4200 تومانب برای شفاف سازی و پیگیری وصول حقوق عامه مردم، به استحضار می رساند در ردیف های 1141 الی 1250 این فهرست، نام موسسه خیریه تعلیماتی، تحقیقاتی، علمی و دینی مکتب امیرالمومنین (ع) به عنوان دریافت کننده ارز 4200 تومانی در سال 1397 اعلام شده است. در حالی که این موسسه نه تنها از زمان اعلام سیاست های جدید ارزی در سال 1397، بلکه طی ده سال گذشته هیچ ارزی از بانک مرکزی و سایر بانک های دولتی دریافت نکرده است. اصولا موسسه سال هاست که کارت بازرگانی ندارد و بنابراین نمی توانسته اقدام به ثبت سفارش و دریافت ارز نماید.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اصلاح فهرست اسامی دریافت کنندگان ارز، اطلاعیه ای نیز مبنی بر اشتباه در اعلام نام این موسسه در زمره دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی صادر و مفاد آن به اطلاع عموم رسانده شود. پیشاپیش از بذل توجه و پیگیری جنابعالی تشکر می تماییم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این نامه به شماره الف/7-353 در تاریخ 18 اردیبهشت 1398 در دبیرخانه بانک مرکزی ثبت شده است.

به گزارش تابناک ، در انتهای نامه ذکر شده است: امیدواریم مسئولین بانک هر چه زودتر پاسخ رسمی نامه موسسه را تهیه و ارسال نمایند. اعلام می داریم در صورت خودداری بانک از تصحیح اشتباه خود داری بانک از تصحیح اشتباه خود، موضوع را از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری خواهیم کرد.

تصویر این اطلاعیه موسسه خیریه را در زیر مشاهده می کنید:

 

متن نامه موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) به بانک مرکزی منتشر شد!

https://naghdineh.ir/page/43274/
لینک مطلب :
چاپ print version