ابلاغ دستورالعمل جدید طرح همیاران مهر به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

ابلاغ دستورالعمل جدید طرح همیاران مهر به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

نقدینه- دستورالعمل اجرایی «امکان مشارکت در طرح همیاران مهر بدون نیاز به مراجعه حضوري متقاضيان در شعب» در دو قالب مشارکت عمومي و مشارکت گروهي (خانواده و توسعه اي) به شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در این دستورالعمل جدید، متقاضيان با مراجعه به سايت و يا شعب بانک ضمن اطلاع دقيق از محتواي طرح مي توانند با تکميل مندرجات در سايت بانک (بخش همياران مهر/ مشاركت عمومي) نسبت به واريز مبالغ مورد نظر خود به حساب همياران مهر با كد سپرده ۴۲۲اقدام كنند.

شایان ذکر است، استفاده از ظرفیت سازمانها و موسسات عام المنفعه و مردم نهاد از قبیل سازمان بهزیستي، هلال احمر، کميته امداد، شهرداري ها و... در جذب منابع و تخصيص آن به نيازمندان، کمک به توسعه مناطق روستايي و محروم كشور از طريق جذب منابع و پرداخت تسهيلات قرض الحسنه اشتغال، اهداي برگه ي همياران مهر در مراسم ترحيم و بزرگداشت درگذشتگان، تحت عنوان باقيات و صالحات متوفي به جاي هزينه خريد تاج گل و ... تنها برخي از كاركردهاي طرح همياران مهر است كه مي تواند با تجميع منابع قرض الحسنه خيرين در قالب عقد صلح هبه و تخصيص وام صفر درصد به نيازمندان واقعي جامعه به پيشرفت وآباداني مناطق محروم كمك كند.

https://naghdineh.ir/page/42192/
لینک مطلب :
چاپ print version