جدیدترین محصولات بانک ملی بزودی رونمایی می شود

جدیدترین محصولات بانک ملی بزودی رونمایی می شود

نقدینه- مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر ضرورت افزایش آگاهی کارکنان در ارائه محصولات به مشتریان گفت: همکاران باید در خصوص محصولات نوین بانک اطلاعات کافی داشته باشند و این وظیفه شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای پارس سداد را سنگین‌تر می‌کند؛ چراکه اگر کارکنان بتوانند این محصولات را به کار گیرند، می‌توانند مزیت آنها را هم به مشتریان انتقال دهند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه محمد رضا حسین زاده در همایش مدیران و مسئولان مراکز استانی شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای پارس سداد افزود: نکته‌ای که اهمیت زیادی برای ما داشت، تحت وب کردن شعب بانک بود. این اتفاق، تحول بزرگی بود که اجرا کردن آن در بانکی مانند بانک ملی ایران با ٣٥٠٠ واحد در اقصی نقاط کشور آسان نبود.

وی با اعلام اینکه در" ملی شو ٢ " که کمتر از یک ماه آینده برگزار می شود، آخرین دستاوردها، محصولات و خلاقیت‌های این بانک را عرضه می‌کنیم، گفت: حدود ١٢ محصول برای ارائه انتخاب شده که بخشی از این محصولات در هیچ بانکی ارائه نشده و برای اولین بار در این مراسم عرضه می‌شود.

همچنین مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این همایش ،شرکت سداد را یکی از شرکت‌های ابزاری و استراتژیک برای بانک ملی ایران معرفی کرد و با تاکید بر اینکه خروجی موثر بانک ملی ایران باید در زندگی مردم و اقتصاد کشور دیده شود،گفت: ارائه سرویس‌های مناسب توسط شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای پارس سداد می‌تواند به تسهیل امور کمک کند و مدیریت هزینه در زندگی مردم با ارائه این سرویس‌ها نمایان می‌شود.


https://naghdineh.ir/page/40543/
لینک مطلب :
چاپ print version