نقش اثرگذار بانک ملی ایران در شکوفایی اقتصادی کشور

عضو هیات مدیره بانک تاکید کرد:

نقش اثرگذار بانک ملی ایران در شکوفایی اقتصادی کشور

نقدینه- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه عملکرد بانک در عرصه های مختلف باید به جامعه آرامش و ثبات هدیه کند، گفت: هیچ جامعه ای به ثبات و استمرار نمی رسد مگر آنکه مشکلات اقتصادی مردم رفع شود و عملکرد ما در بانک ملی ایران به طور مستقیم و غیر مستقیم در شکوفایی اقتصادی اثرگذار بوده و این امر مسئولیت ما را دو چندان می کند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مسعود خاتونی در همایش هم اندیشی بهبود عملکرد حوزه های مستقر در استان تهران که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، روسای ادارات امور شعب تهران و روسای حوزه ها در سالن همایش اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد، با بیان اینکه روسای حوزه های بانک باید دارای استراتژی ویژه در حوزه کاری خود باشند، افزود: یک رییس و مدیر باید با حوزه جغرافیایی خود آشنایی داشته باشد و به عنوان یک بازاریاب مطلع و آگاه تمامی منطقه را شناسایی کند. ضمن اینکه باید به واحدهای زیرمجموعه خود مشاوره فنی داده و یار و بازوی توانمندی برای اداره امور و شعبه باشد.

وی ادامه داد: روسای حوزه ها به عنوان مدیران ارشد بانک باید با مطالعه و بینش اقتصادی هرچه بیشتر، در واحدهای تابعه خود اطمینان بخش و اعتماد ساز بوده و در رسیدن به اهداف عالی بانک بهترین راهنما برای بخش های زیر مجموعه خود باشند.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران تصریح کرد: روسای حوزه ها باید نظم و انضباط، کنترل ، هدایت و پشتیبانی واحدها را مورد نظر قرار داده و امید می رود تا پایان سال، عملکرد مناسب و قابل قبولی از خود ارائه کنند.

در ادامه این همایش مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز با اشاره به ساختار حوزه و فلسفه وجودی و شکل گیری آن و همچنین جایگاه روسای حوزه ها گفت: اگر تصمیم بر تغییر در زیرمجموعه و سازمان داشته باشیم، ابتدا باید این تغییر را از خود شروع کنیم.

اصلان کریمی اظهار کرد: حوزه ها باید فاصله میان شعبه و ادارات امور و ستاد را پرکنند و مسئولان حوزه نیز با شفاف سازی و صداقت ، مشکلات را پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مسئولان حوزه بانک باید پاسخگو و مطالبه گر باشند و چنان عمل کنند که تا پایان سال با جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات یاری گر بانک باشند.

در پایان روسای حوزه ها به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

همچنین در حاشیه همایش ،خاتونی از شعبه میدان هفت تیر بانک بازدید و ضمن گفت و گو با کارکنان شعبه، راهکارهایی را جهت بهبود روند امور ارائه کرد.

https://naghdineh.ir/page/40480/
لینک مطلب :
چاپ print version