مشتریان در اولویت برنامه های بانک قرار دارند

مدیر عامل بانک رفاه:

مشتریان در اولویت برنامه های بانک قرار دارند

نقدینه- مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتریان در صدر اولویت ها و تصمیم گیری های بانک قرار دارند و لازم است ارزش آفرینی برای ذی نفعان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سهمانی در گردهمایی روسای شعب منطقه سه این بانک با بیان این مطلب افزود: مشتریان باید به صورت دقیق و لحظه ای رصد و پایش شوند و برای رفع نیازها و درخواست‌های آنها برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.
وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات بانک در زمینه استقرار بانکداری جامع اظهار داشت: استقرار موفقیت آمیز این مدل از بانکداری در گرو اتخاذ رویکرد برد-برد در تعامل مشتریان است؛ در صورتی که بانک و مشتریان از برقراری یک تعامل دو جانبه منتفع شوند، می توان گفت که بانکداری جامع استقرار کامل یافته است.
مدیر عامل بانک رفاه با قدردانی از تعامل و ارتباط نزدیک مدیریت شعب با سازمان تأمین اجتماعی و عملکرد خوب این منطقه در بحث اعطای تسهیلات به سازمان گفت: یکی از برجسته ترین نقاط عملکردی این مدیریت هم افزایی و همکاری اثربخش، سازمان تأمین اجتماعی است.
دکتر سهمانی با تاکید بر اتخاذ رویکرد تغییر و تحول و نقش آن در توسعه و تعالی بانک گفت: تغییر و تحول زمانی اثربخش است که به صورت همگانی و جمعی صورت بپذیرد. موفقیت بانک در گرو تعامل و هم افزایی تمامی ارکان است.

https://naghdineh.ir/page/39714/
لینک مطلب :
چاپ print version