تسلیت مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی درگذشت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

تسلیت مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی درگذشت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

نقدینه- مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پیامی ضایعه درگذشت دکتر سید تقی نور بخش« مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی» و عبدالرحمان تاج الدین «معاون پارلمانی این سازمان» را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سید ضیا ایمانی- مدیر عامل بانک- در پیامی به شرح ذیل گفت:
انا لله و انا الیه راجعون
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
جان باختن اندوهناک دکتر سید تقی نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبد الرحمن تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان در اثر سانحه دلخراش تصادف موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
دو همراه جامعه بزرگ کارگری کشور، که در ماموریت و بازدید از پروژه های استان گلستان در معیت و همراهی وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی در راه خدمت به مردم غیور کشورمان جان به جان آفرین تسلیم کردند.
بی شک مردم قدر شناس ایران اسلامی خدمات و زحمات بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و به راستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.
بدینوسیله این مصیبت را به حضور و ساحت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولت محترم، ملت شریف ایران و خانواده های محترم و داغدارشان تسلیت عرض نموده و برای این بزرگواران از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
 سید ضیا ایمانی
https://naghdineh.ir/page/39316/
لینک مطلب :
چاپ print version