سفر مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به استان فارس

سفر مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به استان فارس دکتر عباس عسکرزاده، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان و هیئت همراه در تاریخ 97/8/01 جهت بازدید و هماهنگی های پیش از افتتاحیه نیروگاه خورشیدی آباده، طی سفری به استان فارس عزیمت کرد. به گزارش پایگاه خبری تجارت آ

سفر مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به استان فارس

نقدینه- عباس عسکرزاده، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان و هیئت همراه در تاریخ 97/8/01 جهت بازدید و هماهنگی های پیش از افتتاحیه نیروگاه خورشیدی آباده، طی سفری به استان فارس عزیمت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، عسکرزاده مدیر عامل بانک حکمت ایرانیانبا همراهی فرداد مدیر عامل شرکت تأمین انرژی برق ایرانیان (تابان)، جهت بازدید از این کارخانه و نیروگاه های درحال راه اندازی این شرکت واقع در شهرستان آباده به شهر شیراز سفر کرد.
 مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، در اولین روز سفر کاری خود از کارخانه تولید پنل های خورشیدی بازدید به عمل آورد، ایشان در این بازدید نکاتی را به مسئولین کارخانه جهت استمرار نظم و دقت در ساخت پنل های خورشیدی یادآور شدند. مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در روز دوم سفر خود نیز از ساختمان مدیریت دفتر مرکزی بیمه حکمت صبا و شعبه مرکزی بانک حکمت ایرانیان شیراز بازدید به عمل آورده و در خصوص ارتقاء وضعیت کل بیمه و شعبه مرکزی رهنمودهای لازم را صادر و انتظار وضعیت و عملکرد مطلوب تر خود را ابراز داشت.
وی در ادامه با حضور در کارخانه پوشش تکاب صنعت واقع در شهرک صنعتی شیراز در خصوص تعامل بیشتر و بهتر با این کارخانه دیدار و گفتگو کرد، شایان ذکراست که این شرکت تولید کننده انواع ورق های گالوانیزه، دکل های مخابراتی و ... است، که تولید ورق های گالوانیزه مورد نیاز شرکت تابان را نیز بر عهده دارد.
وی در ادامه این بازدیدها از شعب، با حضور در شعبه باغ تخت شیراز ضمن دیدار با کارکنان و ریاست شعبه با همکاران این شعبه به گفتگویی صمیمی پرداخت، در این دیدار دکتر عسکرزاده ضمن رهنمودهای دلگرم کننده، کارکنان را به صبر، بردباری و درایت در شرایط اقتصادی کنونی دعوت کرد.
دکتر عسکرزاده در پایان جهت بازدید از روند ساخت نیروگاه های خورشیدی آباده، ضمن بازدید از این نیروگاه از نزدیک در روند فعالیت و راه اندازی این نیروگاه قرار گرفت. این مقام مسئول، دستورات نهایی را جهت آماده سازی هرچه بهتر افتتاح این نیروگاه و توزیع برق آن در شبکه برق کشور، صادر کرد.
وی مسئولیت اجتماعی را رسالت خطیر خانواده حکمت ایرانیان دانسته و تولید انرژی های تجدیدپذیر را گام بزرگی در ایجاد توسعه پایدار کشور خواند.
مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان همگی کارکنان این مجموعه را به تلاش و کوشش جهادی در راستای ساخت نیروگاه های خوشیدی در نقاط دیگر کشور فراخواند تا نه تنها شاهد خاموشی هیچ نقطه ای در کشور نباشیم، بلکه بتوانیم از مسیر صادرات انرژی های تجدیدپذیر در حوزه ارز آوری کشور مثمر ثمر باشیم. ایشان در تاریخ 1397/08/02 استان فارس را به مقصد اصفهان ترک کرد.
https://naghdineh.ir/page/39126/
لینک مطلب :
چاپ print version