تلاش بیشتر در نظارت بر انجام امور و تکریم ارباب رجوع

مدیرعامل بانک تأکید کرد:

تلاش بیشتر در نظارت بر انجام امور و تکریم ارباب رجوع

نقدینه- مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، طي ويدئو کنفرانس با مدير شعب استان اصفهان، بر نظارت در انجام امور، تكريم ارباب رجوع و بررسي راهكارهاي جذب منابع و نيز پيگيري وصول مطالبات توسط روساي شعب و دواير ستادي تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مرتضی اکبری، مدير عامل به منظور حذف محدوديت هاي جغرافيايي در برگزاري جلسات و استفاده بهينه از زمان کاري منابع انساني و مديريت كارآمدتر آنها جلسه اي به صورت ويدئوكنفرانس با همكاران ستاد و شعب استان اصفهان برگزار كرد.
در دیدار آنلاین صورت گرفته، دکتر اکبری، کارکنان استان اصفهان را به تلاش جدی در راستاي جذب منابع و پيگيري وصول مطالبات دعوت كرد و خاطر نشان ساخت: تمامي كاركنان مي بايست بر طرح هاي بانك تسلط كافي را داشته باشند و به صورت واضح بتوانند آنها را براي مشتريان تشريح كنند.
دریافت نظرات همکاران به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: کارکنان باید نظرات و پیشنهادات خود را در هر چه بهتر شدن ارائه خدمات به مشتريان و جذب منابع و پيگيري وصول مطالبات بيان نمايند و بر تلاش جدي تمامي کاركنان و اولويت دادن به امور بانك براي رسيدن به اهداف عاليه بانك دعوت كرد.
اکبری تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادي، رويکرد بانك قرض الحسنه مهر ايران در راستاي توسعه و تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران و حمايت از كالاي ايراني و نيز در طرح همياران مهر كمك به اقشار ضعيف جامعه مي باشد كه كاركنان در اين راستا بايد نهايت تلاش خود را انجام دهند.
https://naghdineh.ir/page/39125/
لینک مطلب :
چاپ print version