توسعه بانکداری الکترونیکی در روستاها با نصب 1250 دستگاه خودپرداز پست بانک

فرحی خبر داد:

توسعه بانکداری الکترونیکی در روستاها با نصب 1250 دستگاه خودپرداز پست بانک

 نقدینه-  فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: طی سال گذشته و شش ماه اول سال جاری با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعداد 1250 دستگاه خودپرداز این بانک در روستاهای کشور نصب و موجب گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی در روستاها شده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، وی افزود: این بانک به منظور اجرای سیاست های مجلس شورای اسلامی، دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کمک به کاهش تردد روستائیان به شهرها و اشتغال زائی و تقویت اقتصاد مناطق دورافتاده، برنامه های لازم را تدوین کرده که درحال اجرا است.
فرحی تأکید کرد: علاوه بر افزایش کیفیت و تنوع خدمات قابل ارائه در باجه های بانکی روستائی و نصب و توسعه دستگاه های خودپرداز، سایر درگاه های خدمات الکترونیک این بانک نیز ازجمله دستگاه های کارت خوان(POS)، اپلیکیشن سکه همراه، موبایل بانک و اینترنت بانک در سطح روستاها با استقبال مواجه شده است.
فرحی تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک عامل صندوق توسعه ملی، علاوه بر توسعه و ترویج بانکداری الکترونیک درمناطق دورافتاده، تأمین مالی فعالان حوزه های ICT و اقتصاد روستائی را برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
https://naghdineh.ir/page/39066/
لینک مطلب :
چاپ print version