آمار معاملات امسال بورس به عدد ۸۰۸ هزار میلیارد ریال رسید

آمار معاملات امسال بورس به عدد ۸۰۸ هزار میلیارد ریال رسید

نقدینه- تعداد ۲۷۶میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش ۸۰۸هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تا کنون در مدت ۱۳۲روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۳۲روز معاملاتی تعداد ۲۷۶میلیارد و ۳۱۵میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۸۰۸هزار و ۵۰۲میلیارد ریال در ۱۵میلیون و ۲۵۸هزار و ۶۵۳دفعه مورد معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۸۴میلیارد و ۱۳۵میلیون سهم به ارزش ۴۵۷هزار و ۱۵۶میلیارد ریال در ۸میلیون و ۲۳۴هزار و ۲۶۸نوبت در بازار اول؛ ۸۷میلیارد و ۶۲۹میلیون سهم به ارزش ۲۷۰هزار و ۵۰۲میلیارد ریال در ۶میلیون و ۸۶۷هزار و ۵۰۱نوبت در بازار دوم؛ ۵۳میلیون سهم به ارزش ۵۲هزار و ۲۰۵میلیارد ریال در ۲۳هزار و ۳۶نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و ۴۰۰میلیون سهم به ارزش ۳۸میلیارد ریال در ۲هزار و ۵۹۵نوبت در بازار مشتقه و ۲میلیارد و ۷۸۸میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۸هزار و ۶۰۲میلیارد ریال در ۱۲۸هزار و ۳۷۹نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۹۰واحد آغاز کرده است تاکنون با ۸۴هزار و ۷۲۶واحد افزایش معادل ۹۳درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۸۱هزار و ۱۶واحد رسیده است.
شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۶۸هزار و ۵۵۰واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۳۸هزار و ۸۵واحد افزایش مواجه شده‌اند.

https://naghdineh.ir/page/38508/
لینک مطلب :
چاپ print version