توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهرها با حمایت بانک شهر

توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهرها با حمایت بانک شهر

نقدینه- معاون اعتبارات بانک شهر با اشاره به نقش این بانک در عمران و آبادانی شهرها، راه اندازی و توسعه خطوط مترو و اتوبوسرانی در کلانشهرها را از جمله نتایج این اقدامات دانست.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمد کیایی با بیان این مطلب اظهار داشت: این بانک به عنوان یک بانک تخصصی در زمینه توسعه عمران و آبادانی شهرهای کشور، با اعطای تسهیلات به عموم شهروندان به ویژه شهرداری‌های شهرهای مختلف نقش مؤثری در این زمینه داشته است.
معاون اعتبارات بانک شهر با اشاره به اهمیت طرح‌های تسهیلاتی و میزان استقبال شهروندان از این طرح‌ها اظهار کرد: تا کنون طرح‌های تسهیلاتی خُرد متنوعی از سوی این بانک به شهروندان ارائه شده است و با توجه به این که این طرح‌ها در بخش‌های مختلف و برای اقشار گوناگون جامعه در نظر گرفته شده، رضایت شهروندان را کسب کرده است.
وی در ادامه به برخی تسهیلات اعطا شده به شهرداری‌های شهرهای مختلف کشور اشاره و اظهار داشت: این تسهیلات در چند زمینه اعم از انتشار اوراق مشارکت برای خطوط شش و هفت مترو تهران، مشارکت در اجرایی شدن خط یک مترو قم، مشارکت در راه‌اندازی خطوط مترو تبریز، اصفهان و مشهد و مشارکت در تامین مالی ناوگان اتوبوسرانی در کلان‌شهرهای مختلف حضور داشته است.
کیایی با اشاره به حجم تسهیلات و اعتبارات اعطا شده به شهرداری‌ها گفت: اوراق مشارکت خط هفت مترو تهران در اسفندماه ۹۶منتشر و در شهریور ۹۷به‌طور کامل به فروش رسید و اوراق مشارکت خط شش مترو نیز در دو مرحله در سال ۹۴منتشر شد.
https://naghdineh.ir/page/38457/
لینک مطلب :
چاپ print version