پیش بینی سود ۵ هزار میلیارد تومانی مشمولان سهام عدالت

پیش بینی سود ۵ هزار میلیارد تومانی مشمولان سهام عدالت

نقدینه- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: پیش بینی می شود با توجه به سود بیش از هزار و 200میلیارد تومانی هلدینگ خلیج فارس و با سودی که از سایر شرکت های سرمایه پذیر دریافت می شود سود سهام عدالت مجموعا به حدود 5 هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سید جعفر سبحانی درباره واریز سود سهام عدالت مشمولین و آخرین تصمیمات، گفت: بخشی از سهام 49 شرکت مربوط به سهام عدالت است و به آن ها شرکت های سرمایه پذیر می گوییم.مثل دخانیات،مخابرات،بانک ها،بیمه ها،پتروشیمی ها،پالایشگاهها و ... که لیست همگی آنها در سایت سازمان خصوصی‌سازی قرار دارد. مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: سودی که تا امروز بین 40 میلیون مشمول توزیع شده است، مربوط به سود عملکرد شرکت های سرمایه پذیر در سال 95 بود.
سبحانی افزود: سود عملکرد این شرکت ها در سال 95 حدودا 4 هزار و 200 میلیارد تومان بود که نزدیک به 400 میلیارد تومان آن در همان ابتدا برای افزایش سرمایه این شرکت ها اختصاص یافت و 3800 میلیارد آن برای مشمولین ماند.در این میان بیش از 3300 میلیارد آن توزیع شده است. وی درباره مشمولانی که هنوز موفق به گرفتن سود سال ۹۵خود نشده اند نیز تاکید کرد: این افراد با مجوز شورای عالی سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی از 10 شهریور مجددا و برای آخرین فرصت، اجازه وارد کردن شبای خود به سامانه سهام عدالت را به دست آورده اند و این کار اکنون در حال انجام است سبحانی در خصوص زمان واریز سود مشمولان جامانده از دریافت سود ۹۵نیز خاطرنشان کرد: این عده اگر تا پایان مهرماه سالجاری شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند و راستی آزمایی لازم از سوی بانک های عامل آنها انجام شد، سود آن ها نیز متعاقبا واریز خواهد شد.
https://naghdineh.ir/page/38443/
لینک مطلب :
چاپ print version