آگاهی بخشی رسانه ها و تلاش برای تنویر افکار عمومی شایسته تقدیر است

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران:

آگاهی بخشی رسانه ها و تلاش برای تنویر افکار عمومی شایسته تقدیر است

نقدینه-  مرتضي اكبري مديرعامل بانك قرض الحسنه مهرايران در بازديد از روزنامه عصر اقتصاد، آگاهي بخشي رسانه ها و تلاش براي تنوير افكار عمومي را شايسته تقدير دانست و بر اهميت فعاليت خبرنگاران تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، اكبري، به مناسبت تبريك روز خبرنگار و به منظور تعامل و تقويت همكاري‌هاي رسانه‌اي با حضور در روزنامه عصر اقتصاد از بخش‌هاي مختلف آن بازديد كرده و از نزديك با فعاليت رسانه‌اي اين مجموعه آشنا شد.
اكبري مديرعامل بانك در اين ديدار با همراهي سيف‌الله يزداني مدير مسئول روزنامه عصر اقتصاد از تحريريه هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و... بازديد و از نزديك با عملكرد مجموعه آشنا شد.
معرفي سبد محصولات بانك قرض الحسنه مهر ايران و تشريح طرح هاي تسهيلاتي، بررسي ابعاد اجتماعي بانك در توانمندسازي نيازمندان و كمك به رفع آسيب هاي جامعه، توجه به تامين خرد مالي هزينه توليد و كارآفريني و توضيح خدمات بانكداري الكترونيك، از موارد مطرح شده در اين گفتگو بود.
همچنين بررسي وضعيت اقتصادي و بانكي كشور، تحولات اقتصادي مرتبط با بسته جديد ارزي بانك مركزي و دولت و ضرورت آمادگي بانك‌ها براي مواجهه با شرايط پيش رو، نقش و نحوه تعامل رسانه‌ها با بانك‌ها به منظور اطلاع‌رساني و ارائه خدمات بانكي از جمله محورهايي بود كه در اين ديدار مورد بررسي قرار گرفت.
شايان ذكر است، مجيد وكيل مشاور مديرعامل و رييس اداره كل حوزه مديريت و محبوبه رنجبر رييس و حميدرضا صمدي معاون اداره كل روابط عمومي و بازاريابي در بازديد از روزنامه عصر اقتصاد، مرتضي اكبري مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران را همراهي نمودند.
https://naghdineh.ir/page/36788/
لینک مطلب :
چاپ print version