ریزش قیمت تمامی ارزها

بازگشت دلار ۴۲۰۰ تومانی

ریزش قیمت تمامی ارزها

نقدینه- بانک مرکزی در اولین روز از اجرای بسته جدید ارزی، نرخ هر دلار آمریکا را با کاهشی ۲هزار و ۱۲۰ریالی بار دیگر ۴۲هزار ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانک مرکزی نرخ ۳۹ارز را برای امروز (سه شنبه) شانزدهم مردادماه اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها نسبت به روز گذشته کاهش یافت. براین اساس نرخ هر پوند انگلیس با ۳هزار و ۹ریال کاهش نسبت به روز دوشنبه ۵۴هزار و ۳۵۰ریال و هر یورو نیز با ۲هزار و ۴۸۴ریال اُفت در مدت زمان مشابه ۴۸هزار و ۵۳۶ریال ارزش‌گذاری شد.
براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲هزار و ۱۴۸ریال، کرون سوئد ۴هزار و ۷۰۰ریال، کرون نروژ ۵هزار و ۹۶ریال، کرون دانمارک ۶هزار و ۵۱۳ریال، روپیه هند ۶۱۰ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱هزار و ۴۳۷ریال، دینار کویت ۱۳۸هزار و ۶۳۹ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۴هزار و ۶۷ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷هزار و ۷۲۳ریال، دلار هنگ کنگ ۵هزار و ۳۵۲ریال، ریال عمان ۱۰۹هزار و ۲۳۵ریال و دلار کانادا ۳۲هزار و ۳۲۳ریال قیمت خورد.
همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳هزار و ۱۲۶ریال، لیر ترکیه ۷هزار و ۹۶۳ریال، روبل روسیه ۶۶۰ریال، ریال قطر ۱۱هزار و ۵۳۹ریال، یکصد دینار عراق ۳هزار و ۵۲۹ریال، لیر سوریه ۸۲ریال، دلار استرالیا ۳۱هزار و ۴۹ریال، ریال سعودی ۱۱هزار و ۲۰۱ریال، دینار بحرین ۱۱۱هزار و ۷۰۳ریال، دلار سنگاپور ۳۰هزار و ۷۰۰ریال، ده روپیه سریلانکا ۲هزار و ۶۳۱ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷هزار و ۹۲۶ریال تعیین شد.
به گزارش ایبِنا، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸هزار و ۷۲۳ریال، دینار لیبی ۳۰هزار و ۴۶۲ریال، یوان چین ۶هزار و ۱۳۳ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۶هزار و ۵۲ریال، رینگیت مالزی ۱۰هزار و ۲۸۳ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷هزار و ۳۲۵ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲هزار و ۵۵ریال، افغانی افغانستان ۵۸۱ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰هزار و ۸۴۴ریال، منات آذربایجان ۲۴هزار و ۶۸۶ریال، سومونی تاجیکستان ۴هزار و ۴۵۹ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴هزار و ۲۰۶ریال ارزش‌گذاری شد.

 

https://naghdineh.ir/page/36760/
لینک مطلب :
چاپ print version