دستگیری ۱۳ نفر اخلالگر ارزی مرتبط با سرویس اطلاعاتی امارات

معاون عملیات قرارگاه ثارالله خبر داد؛

دستگیری ۱۳ نفر اخلالگر ارزی مرتبط با سرویس اطلاعاتی امارات

نقدینه- معاون عملیات قرارگاه ثارالله از دستگیری ۱۳نفر اخلالگر ارزی مرتبط با سرویس اطلاعاتی امارات خبر داد که در زمینه خرید دلار و سکه در ایران و خروج منابع فعالیت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سردار ناصر شعبانی، معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با اشاره به بحران‌ها و ناآرامی‌های اخیر ارزی در کشور گفت: ۱۳نفر مرتبط با سرویس اطلاعاتی امارات متحده عربی که برای ایجاد ناآرامی در بازار ارز فعالیت داشتند، دستگیر شدند و به این افراد تاکید شده بود تا به چهارراه استانبول تهران بروند و هرچه می‌توانند دلار بخرند حتی با مبلغ گران‌تر و در سلیمانیه عراق تحویل دهند.
این فرمانده سپاه تاکید کرد: افراد دستگیر شده اماراتی قرار بود تا بالغ بردو تن سکه قرار بود از کشور خارج شود که خوشبختانه بسیاری از این محموله‌ها از کشور خارج نشد.
گفتنی است، صحبت‌های سردار شبعانی در حالی عنوان شده که سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرده که مطابق آخرین اخباری در دسترس در زمینه دستگیری اخلالگران ارزی، تاکنون ۴۵نفر در این دو سه پرونده از ابتدا تا به امروز بازداشت شده‌اند؛ البته افرادی هم هستند که ممکن است اتهاماتشان کمتر باشد و با قرار وثیقه آزاد شده باشند؛ اما تا همین امروز ۴۵نفر در بازداشت بسر می‌برند.

https://naghdineh.ir/page/36745/
لینک مطلب :
چاپ print version