برپایی همایش بیمه امیدآفرین بیمه البرز با هدف ایستادگی در برابر سرطان

همزمان با روز جهانی مبارزه با سرطان صورت گرفت

برپایی همایش بیمه امیدآفرین بیمه البرز با هدف ایستادگی در برابر سرطان

نقدینه-همزمان با روز جهانی مبارزه با سرطان و با شعار " امروز با بیمه امید آفرین در برابر سرطان بایستیم " همایش بیمه امیدآفرین بیمه البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سرطان در ايران و آمادگي و اميد در برابر سرطان از جمله محور هاي همايش بيمه اميد آفرين بود كه در سالن امام علي (ع) دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد .
مديرعامل بيمه البرز در اين همايش يكروزه با اشاره به رشد 5.1 درصدي سهم بيمه البرز در بازار بيمه كشور در سال جاري ابراز اميدواري كرد با ارايه طرح هاي نوين و ابتكاري ديگر از سوي بيمه البرز تمام افراد جامعه بتوانند از خدمات بيمه بهره مند شوند .
رسول تاجدار تاكيد كرد يكي از اهداف راهبردي بيمه البرز ارايه خدمت به تمام اقشار جامعه است در همين راستا اين شركت با طراحي و عرضه انحصاري بيمه اميدآفرين (بيمه اختصاصي سرطان) خدمتي ديگر به جامعه ارايه كرده است و تمام افراد جامعه مي توانند با صرف هزينه اندك ، خود و خانواده خود را در برابر بروز احتمالي بيماري سرطان بيمه كنند .
اين گزارش حاكي است "يكبار اقدام ،‌ يك عمر آرامش خاطر" ، "دور انديشي براي راحتي خيال"،‌ "بيمه اميدآفرين ،‌ يك اقدام عملي" و"امروز با بيمه اميدآفرين در برابر سرطان بايستيم" از جمله شعارهاي محوري همايش بيمه اميدآفرين بيمه البرز بود .

https://naghdineh.ir/page/3567/
لینک مطلب :
چاپ print version