شفاف سازی رئیس هیات مدیره بیمه تعاون

شفاف سازی رئیس هیات مدیره بیمه تعاون

نقدینه-  رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تعاون میانگین حقوق و مزایای دریافتی مدیرعامل و اعضای موظف هیات مدیره شرکت بیمه تعاون در سال قبل را 50 میلیون تومان ذکر کرد

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تعاون وجود هر گونه دعوا و کشمکش در ترکیب هیات مدیره این شرکت را رد کرده و اعلام داشته است که اظهارات یک عضو هیات مدیره این شرکت، نظرات شخصی او بوده و نه نظرات پنج نفره هیات مدیره!
گفته میشود که یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه تعاون در روزهای گذشته از بروز برخی اختلاف نظرها در ترکیب هیات مدیره این شرکت بیمه ای سخن به میان آورده.
محمد ذوالفقاری، رئیس فعلی هیات مدیره در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرده که اظهارات او به نمایندگی از همه اعضای هیات مدیره بوده و افزوده که وقت آن رسیده تا شرکت بیمه تعاون مطابق با حاکمیت شرکتی، مقدمات استراتژی کلان خود را پی ریزی و اجرایی کند.
وی درباره تایید صلاحیت حرفه‌ای اعضای هیات مدیره شرکت متبوع خود گفت که در نامه ارسالی بیمه مرکزی، صلاحیت افراد جدید هیات مدیره شرکت تایید شده و صلاحیت افرادی چون "نظام آبادی" و"شهرکی"،دو عضو قدیمی هیات مدیره از قبل ادامه داشته و اگر موردی در این خصوص وجود داشته باشد، باید بیمه مرکزی اعلام کند.
رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تعاون درباره حضور همزمان "جواد سهامیان مقدم" که گفته می‌شود از مدیران بازنشسته صنعت بیمه بوده و در حال حاضر هم در ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه تعاون و معاونت شرکت بیمه کارآفرین هم حضور دارد، اضافه کرد: از زمانی که او به عنوان عضو موظف هیات مدیره بیمه تعاون درآید، مسئولیت دیگری را نخواهد پذیرفت هر چند که هنوز عضو موظف هیات مدیره بیمه تعاون نشده و البته دریافتی هم بابت عضویت در هیات مدیره شرکت بیمه تعاون تا اکنون نداشته است.
وی میانگین حقوق و مزایای دریافتی مدیرعامل و اعضای موظف هیات مدیره شرکت بیمه تعاون در سال قبل را 50 میلیون تومان ذکر کرد و اذعان داشته است که از زمان استقرار هیات مدیره جدید، اعضای قدیمی موجود در ترکیب هیات مدیره، به حالت غیرموظف تغییر وضعیت داده شده‌اند و حق حضور آنها هم در جلسات متناسب با جلسات به یک میلیون 500 هزارتومان تقلیل یافته است.
وی حقوق و مزایای اعضای کنونی هیات مدیره موظف شرکت بیمه تعاون را کمتر از 40 میلیون تومان ذکر کرد و احتمال داد که این رقم نیز بزودی مورد تجدید نظر قرار گیرد.

وی از فعال شدن کمیته وصول مطالبات معوق درشرکت بیمه تعان خبر داد و گفت که بعد از فعال شدن این کمیته، دستکم 4 میلیارد تومان ازمطالبات معوق سال‌های قبل وصول شده و برآورد کرد که کل مطالبات معوق این شرکت کمتر از 40 میلیارد تومان باشد

https://naghdineh.ir/page/35323/
لینک مطلب :
چاپ print version