شعبه مستقل مرکزی بیمه سرمد در تهران افتتاح شد

شعبه مستقل مرکزی بیمه سرمد در تهران افتتاح شد

نقدینه- شعبه مستقل مرکزي بيمه سرمد در تهران روز دوشنبه 97/3/21 با حضور آقايان پرويز مقدسي رييس هيات مديره بانک صادرات و مجتبي کاتب رييس هيات مديره، سيد روح ا... عليپور عضو هيات مديره، معاونين و مديران اين شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، پرويز مقدسي در اين مراسم ضمن اشاره به حمايت‌هاي بانک صادرات به عنوان سهامدار اصلي اين شرکت، گفت: درست است که بيمه سرمد، بيمه‌اي نوپا و جوان است، اما داراي پشتوانه‌اي قوي به نام بانک صادرات با دانشي عظيم بوده که همين عامل باعث شده تا بتوانيم اعتماد بيمه گذاران را علي رغم جوان بودن، جلب نماييم.
رييس هيات مديره بانک صادرات ضمن اشاره به اينکه اين شرکت در سال گذشته سودده‌ترين شرکت در بين شرکت‌هاي زيرمجموعه بانک صادرات بوده است، گفت: علاوه بر اين افتخار، بيمه سرمد توانسته است در بين شرکت‌هاي هم طراز خود نيز عنوان سودده‌ترين شرکت را از آن خود نمايد.
مجتبي کاتب رييس هيات مديره بيمه سرمد نيز در اين مراسم، ضمن تاکيد بر مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع به عنوان يکي از رويکردهاي اصلي اين شرکت، افتتاح شعبه مستقل مرکزي را مثبت ارزيابي کرد و گفت: توسعه شبکه فروش و ادامه روند افتتاح شعب خواهد توانست سهولت دسترسي و تسريع در ارائه خدمات به مشتريان را به ارمغان آورد.
وي از افتتاح شعبه ايلام در آينده‌اي نزديک خبر داد و افزود: با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته در دوره جديد هيات مديره در حوزه شبکه فروش، روند افتتاح شعب در سال جاري ادامه خواهد داشت و اميدواريم در سال جاري در تمامي‌استان‌هاي کشور اقدام به تاسيس شعبه نماييم.
کاتب با اشاره به توسعه همکاري‌هاي مشترک با بانک صادرات در سال جاري گفت: ما در بيمه سرمد خود را خدمتگزار کارکنان، بازنشستگان و مشتريان اين بانک مي‌دانيم و اميدواريم با حمايت‌هاي بي شائبه مسئولين بانک صادرات بتوانيم در سال جاري با جلب رضايت صد در صدي آنان، توسعه روابط في مابين را شاهد بوده و در مسير ارائه شايسته محصولات مشترک جديد در حوزه بانک-بيمه گام‌هاي مثبتي برداريم.
https://naghdineh.ir/page/35320/
لینک مطلب :
چاپ print version