بیمه نوین در مناطق زلزله زده غرب کشور مدرسه می سازد

امضای تفاهم نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس

بیمه نوین در مناطق زلزله زده غرب کشور مدرسه می سازد

نقدینه- تفاهم نامه ساخت مدرسه توسط بیمه نوین در مناطق زلزله زده کرمانشاه به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، تفاهم نامه ساخت یک واحد آموزشی به همت کارکنان بیمه نوین در روستای چراغ آباد شهرستان صحنه استان کرمانشاه با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور توسط آرام رشیدی؛ معاون پشتیبانی و امور اقتصادی این شرکت امضا شد.
رشیدی در جلسه امضای این تفاهم نامه با اشاره به اهمیت نقش مؤسسات اقتصادی در ایفای تعهدات اجتماعی شان در قبال جامعه گفت: شرکت ها و بنگاه های اقتصادی با تصمیمات و اقدامات خود می توانند در حوزه های مختلف بر جامعه خود بسیار اثرگذار عمل کنند. بیمه نوین نیز با درک اهمیت این نقش با این اقدام تلاش کرده گامی هر چند کوچک در فقرزدایی آموزشی کشور در جهت بهبود و تسهیل شرایط تحصیلی کودکان این روستا بردارد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در پی وقوع حادثه تلخ زلزله در مناطق غرب کشور، کارکنان شرکت بیمه نوین تصمیم گرفتند به صورت داوطلبانه یک روز از حقوق خود را به ساخت یک واحد آموزشی در یکی از روستاهای مناطق زلزله زده اختصاص دهند که خوشبختانه امروز تفاهم نامه آن جهت انجام این امر نیک و خداپسندانه امضا شد.
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین با اشاره به وظیفه اجتماعی افراد و نهادهای مختلف در پذیرش نقش های حمایتی در اجرای طرح های اجتماعی افزود: برخورداری یک جامعه از مشارکت آگاهانه و همراهی عمومی برای درک و شناخت دغدغه های مختلف اجتماعی با همراهی و حضور فعال سازمان ها و نهادهای اقتصادی بی شک یکی از راهکارهای دستیابی به جامعه ای مسئول و پاسخگو خواهد بود که هر یک از ما به عنوان عضوی از جامعه می توانیم در آن سهیم و فعال باشیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تأسیس این واحد آموزشی آغازی برای حضور پر رنگ تر خانواده بیمه نوین در فعالیت ها و پویش های اجتماعی خیرخواهانه و نیک اندیشانه باشد.
همچنین مرزبان نظری؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ضمن قدردانی از این اقدام نیک اندیشانه و خیرخواهانه بیمه نوین اظهار امیدواری کرد: پس از وقوع حادثه تلخ زلزله در استان شاهد مشارکت بالای خیرین و همچنین اقدامات مثبت از سوی نهادهای مختلف در بازسازی و نوسازی فضاهای آموزشی در منطقه بودیم که امیدواریم با همراهی و یاری خیرین و مؤسسات داوطلب پروژه های مذکور هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.
https://naghdineh.ir/page/34666/
لینک مطلب :
چاپ print version