بازدید از شرکت کاشی وشنگار بلوچستان، پلیمر پاکت پرند زاهدان و صنایع فلزی هامون سازه

توسط مدیرعامل بانک صنعت و معدن صورت گرفت

بازدید از شرکت کاشی وشنگار بلوچستان، پلیمر پاکت پرند زاهدان و صنایع فلزی هامون سازه

نقدینه- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جریان سفر خود به اتفاق هیات همراه از شرکت کاشی وشنگار بلوچستان، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان و صنایع فلزی هامون سازه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، این شرکت که با ۱۴میلیون یورو تسهیلات ارزی بانک صنعت و معدن در حال اجراست انواع کاشی و سرامیک تولید خواهد کرد و موجب اشتغال ۷۰نفر می شود.
شرکت یاد شده با ظرفیت تولید روزانه ١٧٠٠٠ مترمربع ، با هدف صادرات به کشورهای همسایه در شهرک صنعتی زاهدان در دست احداث است و در حال حاضر ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته است.
کارخانه "پلیمر پاکت پرند زاهدان" که با ۶میلیارد تومان تسهیلات ریالی و بیش از ۴میلیون و ۶۰۰هزار دلار تسهیلات ارزی بانک صنعت و معدن راه اندازی شده تنها کارخانه تولید کیسه‌های پلی پروپیلنی شرق کشور است و محصولات این کارخانه در بسته‌بندی سیمان و مواد شیمیایی مورد استفاد قرار می‌گیرد.
این واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان در زمینی به مساحت ۷۵۰۰مترمربع احداث شده و زمینه اشتغال ۱۶۰نفر را فراهم کرده است.
این واحد تولیدی با ۱۴میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن احداث شده و برای ۱۶۰نفر ایجاد اشتغال کرده است.
شرکت صنایع فلزی هامون سازه با هدف طراحی و تولید دکل های انتقال نیرو در کارخانه ای به وسعت ۲۶۰۰۰مترمربع در استان سیستان و بلوچستان پا به عرصه وجود گذاشته است .گفتنی است افخمی پس از بازدید یاد شده از شرکت جاله ، تولید کننده یخچال و فریزر صنعتی نیز بازدید به عمل آورد.
https://naghdineh.ir/page/34604/
لینک مطلب :
چاپ print version